امروز:5 اردیبهشت 1403

اپل در حال جذب استعدادهای هالیوود برای تولید محتوا برای هدست AR آینده خود است

طبق گزارش ها، اپل از کارگردانان هالیوودی مانند جان فاورو برای ایجاد محتوای ویدیویی برای هدست واقعیت ترکیبی خود که مدت ها شایعه شده بود، استخدام کرده است. به گفته نیویورک تایمز، فیلمساز در حال توسعه تجربه ای است که دایناسورها را از سیاره ماقبل تاریخ، مجموعه اصلی Apple TV+ که او به تولید آن کمک کرده است، روی دستگاه زنده می کند.

با تایید گزارش اخیر مارک گورمن از بلومبرگ، تایمز می گوید که این هدست “انتظار می رود سال آینده ارسال شود.” ظاهراً طراحی آن شبیه یک عینک اسکی است. با شروع WWDC 2022 تنها چند روز دیگر، مشخص نیست که آیا اپل در روز دوشنبه چیزی برای گفتن در مورد این دستگاه خواهد داشت یا خیر.

با این حال، The Times گزارش می دهد که این شرکت قصد دارد ابزارهای نرم افزاری جدیدی را معرفی کند که به توسعه دهندگان امکان می دهد ویژگی های دوربین و صدا اضافی را به برنامه های خود اضافه کنند و در نتیجه چارچوبی را برای تجربه هایی ایجاد کنند که می توانید بدون رابط بصری در آنها پیمایش کنید.

تایمز با استناد به «دو نفر از آشنایان با پروژه» گزارش می‌دهد که «چالش‌های مداوم» با عمر باتری باعث شد اپل تصمیم بگیرد تولید هدست را تا سال 2023 به تعویق بیندازد. به تاخیر انداختن دستگاه به دلیل مشکلات توسعه مانند گرمای بیش از حد.

اشتراک گذاری