امروز:7 اردیبهشت 1403

Disney+ در حال کار بر روی سریال “Daredevil” است

طرفداران Daredevil که وقتی نتفلیکس پس از سه فصل سریال محبوب را کنار زد، ناامید شدند، اکنون چیزی برای انتظار دارند. به گزارش ورایتی، Disney+ در حال ساخت سریال خود درباره مت مورداک وکیل نابینا است که به ابرقهرمان تبدیل شده است. این سرویس استریم با مت کورمن و کریس اورد هم نویسندگان قرارداد امضا کرده تا نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی سریال را بر عهده بگیرند. کورمن و اورد به‌عنوان برنامه‌ریزی مشترک برای درام نظامی NBC The Brave در کنار هم کار کرده اند، و این دو همچنین درام جاسوسی Covert Affairs را ساختند.

Daredevil تنها جدیدترین عناوین MCU است که در Disney+ به عنوان نمایش دوباره احیا شده اند و با WandaVision سال گذشته شروع شده است. استریمر از آن زمان تاکنون شش نمایش دیگر از مارول را منتشر کرده است، از جمله Hawkeye، Moonknight و Loki، و بسیاری دیگر در این سال دنبال می‌شوند. در همین حال، مجموعه‌ای از نمایش‌های نتفلیکس که بر اساس شخصیت‌های مارول ساخته شده‌اند، همگی اوایل امسال برای همیشه کتابخانه پلتفرم استریم را ترک کردند.

نمایش Daredevil Disney+ هنوز در مراحل اولیه است – Variety خاطرنشان می کند که مارول هنوز چیزی را به طور رسمی اعلام نکرده است. چارلی کاکس که نقش اصلی سریال نتفلیکس را بازی می‌کرد، به نقش قدیمی خود در مرد عنکبوتی: بدون راه خانه بازگشت و وینسنت دونوفریو نیز در سریال دیزنی Hawkeye، نقش دردویل کینگ‌پین را تکرار کرد. هر دو بازیگر نسبت به احیای سریال دیزنی + خوشبین به نظر می رسیدند، اما نمی توان گفت که آیا آنها به سری جدید باز خواهند گشت یا خیر.

D’Onofrio در مصاحبه ای با Marvel News Desk، لغو ناگهانی نمایش نتفلیکس را روشن کرد که بسیاری از طرفداران آن را شوکه کرد. این بازیگر گفت که خروج سریال در سال 2018 احتمالاً به این دلیل است که مارول راه را برای سرویس استریم نوپای دیزنی هموار کرده است. می‌دانید، در همان زمان که گروه #SaveDaredevil شروع به ظهور کرد، ما شروع به یادگیری دلایل این اتفاق کردیم و بنابراین فهمیدیم که مارول چه کار می‌کند، زیرا Disney+ بیرون آمد.

اشتراک گذاری