امروز:5 اردیبهشت 1403

مشخصات و تصاویر اسمارت فون های اکسپریا C5 Ultra و M5 شرکت سونی

قرار است به زودی اسمارت فون های جدید سونی با نام C5 Ultra , M5 به صورت رسمی معرفی شود و حالا می خواهیم تصاویری را از جدیدترین تولیدات شرکت ژاپنی سونی منتشر کنیم .

یک سایت روسی با نام Hi-Tech.Mail.ru تصاویر با کیفیتی را از این اسمارت فون ها در اینترنت منتشر کرد . با آریامونز همراه باشید …

سونی اکسپریا C5 Ultra 

یکی از اسمارت فون های جدید سونی C5 Ultra می باشد که دارای صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی می باشد . این نمایشگر هیچ حاشیه ای ندارد و در طرفین تنها هشت دهم میلی متر حاشیه دیده می شود .

1

بر طبق شایعات این اسمارت فون دارای دو دوربین قدرتمند 13 مگاپیکسلی می باشد که دوربین جلویی فلاش نیز دارد . این اسمارت فون از چیپست Mt6752 مدیاتک استفاده می کند که هشت هسته ای است و تا فرکانس 1.7 گیگاهرتز قابلیت افزایش دارد .

اسمارت فون C5 Ultra دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است که با استفاده از کارت های حافظه جانبی می توان حافظه داخلی را افزایش داد . این گوشی با قیمت 350 دلار به یک باتری 2930 میلی آمپری مجهز شده است .

سونی اکسپریا M5

این اسمارت فون بسیار شبیه به اکسپریا Z3  و Z3 پلاس می باشد که دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی است . در این اسمارت فون از چیپست Helio X10 مدیاتک استفاده شده است و دارای 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که می توان با استفاده از حافظه جانبی فضای ذخیره سازی را افزایش داد .

2

این اسمارت فون دارای دوربین اصلی و سلفی 13 مگاپیکسلی با گواهی IP68 می باشد . قیمت گوشی M5 سونی 400 دلار اعلام شده است .

3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم