امروز:31 فروردین 1403

برنامه Google’s Switch to Android در iOS اکنون با تمام دستگاه های Android 12 کار می کند

برنامه Google’s Switch to Android در iOS اکنون با تمام دستگاه های Android 12 کار می کند.ک
گوگل انتقال داده های خود را از آیفون قدیمی برای کاربران جدید اندروید آسان تر می کند. از امروز، برنامه Switch to Android این شرکت در iOS با همه دستگاه‌های Android 12 کار خواهد کرد. این نرم‌افزار که قبلاً فقط با تلفن‌های Pixel سازگار بود، اگر می‌خواهید از iOS به Android بروید مفید است.

هنگامی که تلفن جدید خود را دارید، آن را به گوشی قدیمی اپل خود وصل کنید. بهترین گزینه برای شما کابل لایتنینگ به USB-C است، اما می‌توانید این دو دستگاه را از طریق WiFi به هم متصل کنید. پس از اتصال آنها، داده هایی را که می خواهید منتقل شوند انتخاب کنید. گزینه‌های شما شامل برنامه‌ها، مخاطبین، عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی و پیام‌ها است. در آن مرحله، نرم افزار بقیه موارد را بر عهده خواهد گرفت.

زمان در دسترس بودن گسترده‌تر Switch to Android تا حدی جالب است زیرا WhatsApp اخیراً انتقال تاریخچه چت خود را از یک تلفن Android قدیمی برای کاربران جدید iOS آسان‌تر کرده است. بدیهی است که اگر قبل از اعلام امروز به اندروید تغییر دهید، برنامه گوگل کمکی نخواهد کرد، اما اگر دردسر انتقال داده‌هایتان همان چیزی است که قبلاً شما را عقب نگه می‌داشت، اکنون یک دلیل کمتر برای صبر دارید.

اشتراک گذاری