امروز:6 اردیبهشت 1403

Naughty Dog می‌گوید بازی چند نفره Last of Us به زمان بیشتری در فر نیاز دارد

در یک پست وبلاگی در ماه ژانویه، رئیس استودیو و یکی از خالقان The Last of Us، نیل دراکمن، گفت که این استودیو در سال جاری جزئیاتی را در مورد بازی چندنفره جاه طلبانه Last of Us به شما ارائه خواهد کرد. این نشان می دهد که استودیو قصد نداشت این عنوان را در سال 2023 منتشر کند. در هر صورت، این که Naughty Dog برای درست کردن کارها وقت می گذارد، احتمالاً چیز خوبی است. این استودیو نمی‌خواهد در موقعیتی قرار گیرد که بازی‌ای را منتشر کند که قطعاً می‌توانست زمان بیشتری را در فر استفاده کند، همانطور که در مورد اولین باگ The Last of Us Part 1 روی رایانه شخصی اتفاق افتاد.

مدت کوتاهی پس از انتشار بیانیه Naughty Dog در توییتر، بلومبرگ گزارشی را با استناد به چندین منبع ناشناس منتشر کرد که گفتند استودیو در حال بررسی مجدد در مورد قابلیت اجرای پروژه چند نفره است. این گزارش ادعا می کند که این پروژه لغو نشده است، اما بسیاری از توسعه دهندگانی که روی آن کار می کنند به پروژه های دیگر واگذار شده اند. در حال حاضر، یک “گروه کوچک” در پروژه باقی مانده است زیرا Naughty Dog آنچه را که بعدا می آید ارزیابی می کند.

سونی همچنین از یکی دیگر از مطالعات خود به نام Bungie خواسته است تا کاری را که Naughty Dog روی بازی چند نفره خود Last of Us انجام داده است ارزیابی کند. Bungie ظاهراً گفت که در مورد اینکه آیا این بازی می‌تواند بازیکنان را برای مدت طولانی درگیر نگه دارد یا خیر، تردید دارد. با توجه به موفقیت Bungie در آن با فرنچایز Destiny، منطقی است که استودیو برای نظر دادن دعوت شده است، اگرچه منصفانه است که بگوییم Destiny و The Last of Us بازی‌های بسیار متفاوتی هستند.

نکته مثبت، Naughty Dog می‌گوید که بازی‌های دیگری (جمع) در حال توسعه دارد، «از جمله یک تجربه کاملاً جدید تک نفره». مدتی است که مشخص شده است که این استودیو حداقل یک بازی دیگر در دست ساخت دارد، اما مشخص نیست که آیا این عنوان تک نفره داستان اصلی The Last of Us را ادامه خواهد داد یا خیر. Naughty Dog گفت مشتاقانه منتظر است “به زودی موارد بیشتری را به اشتراک بگذارد.”

دراکمن به Kinda Funny گفت: “من می دانم که طرفداران واقعاً قسمت 3 Last of Us را می خواهند. من همیشه در مورد آن می شنوم و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما در حال حاضر در پروژه بعدی خود هستیم، بنابراین تصمیم از قبل گرفته شده است.” در ماه مارس. “نمی توانم بگویم چیست، اما این روندی است که ما طی کردیم، اینکه چیزهای مختلف زیادی مورد توجه قرار گرفت، و ما چیزی را که بیشتر برای آن هیجان زده بودیم انتخاب کردیم.”

اشتراک گذاری