امروز:19 اردیبهشت 1403

Realme اعلام کرد GT2 Explorer Master در 21 تیر عرضه می شود

Master Master Realme GT2 Explorer قبلاً تأیید شده بود که این ماه توسط مقامات شرکت وارد شود. امروز ما یک تاریخ دقیق برای رویداد رسمی دریافت می کنیم – این در تاریخ ۲۱ تیر ، ساعت 2 بعد از ظهر پکن خواهد بود. قرار است این گوشی پرچمدار بعدی شرکت باشد و ما می دانیم که روی پردازنده برتر Qualcomm – Snapdragon 8+ Gen 1 – اجرا خواهد شد.

تلفن جدید Realme بخشی از سری کارشناسی ارشد تازه جدا شده خواهد بود (که قبلاً نسخه های کارشناسی ارشد صرفاً نسخه های سفارشی تلفنهای سری X بودند). سال گذشته این ترکیب شامل دو میانه راننده بود ، اما این بار هدف آن بالاتر است. استاد GT2 Explorer قصد دارد یک چیپست قدرتمندتر از RealMe GT2 Pro داشته باشد اما ما باید منتظر بمانیم تا راه اندازی رسمی ببینیم تا ببینیم آیا این یک به روزرسانی ارزشمند خواهد بود یا خیر.

مشخصات نشت شده در TENAA نشان می دهد که ممکن است این مورد باشد – صفحه نمایش 6.7 اینچ با وضوح 1080p AMOLED خواهد بود اما طبق گزارش ها ، شارژ در رقم های سه گانه با دو نوع – 100W و 150W حرکت می کند. مشخصات دیگر شامل یک دوربین سه گانه با دو سنسور 50 مگاپیکسلی ، رم 12 گیگابایتی و ذخیره سازی 512 گیگابایتی است.

اشتراک گذاری