امروز:1 اردیبهشت 1403

اپل واچ سری 8 ممکن است بتواند در صورت تب تشخیص دهد

طبق گفته های مارک گورمن بلومبرگ ، Apple Watch بعدی شامل یک سنسور دمای بدن خواهد بود که هنگام تب به شما هشدار می دهد. سری 8 به شما یک اعلان ارسال م یکند که شما را به دیدن پزشک یا استفاده از دماسنج اختصاصی سوق می دهد.

این اولین بار نیست که گورمن احتمال سری 8 از جمله سنسور دما را افزایش داده است. وی برای اولین بار خاطرنشان کرد که اپل در ژوئن سال 2021 در حال کار بر روی این ویژگی بود و گزارش داد که احتمالاً با ترکیب پوشیدنی 2022 این شرکت وارد خواهد شد. وی در ماه ژانویه از این پیش بینی عقب نشینی کرد و به هواداران هشدار داد که نظارت بر قند خون در بین تعداد انگشت شماری از قابلیت هایی است که چند سال از آن فاصله داشت.

با این حال ، چند ماه بعد ، وی گفت که سری 8 شامل یک سنسور دمای بدن است ، به شرطی که این ویژگی دستورالعمل های آزمایش داخلی اپل را تصویب کند. اکنون ، گورمن با نوشتن در آخرین نسخه از قدرت خود در خبرنامه ، می گوید که او معتقد است که این ویژگی “یک حرکت” برای سری استاندارد 8 است و نسخه ناهموار غنی شده اپل برای ورزشکاران افراطی ایجاد می کند.

گورمن می گوید تغییرات دیگر در سری 8 “احتمالاً جزئی خواهد بود.” وی با تکرار گزارش های خود از هفته گذشته ، وی اظهار داشت که پوشیدنی همان قدرت پردازش سری 7 و سری 6 را نشان می دهد. وی همچنین خاطرنشان می کند که مدل های سری 8 با سطح بالاتر می توانند شامل یک نمایشگر به روز شده باشند. دستگاه دیگری که گفته می شود با به روزرسانی های زیادی همراه نیست ، نسل دوم Airpods Pro است. گورمن می نویسد که آنها شامل ضربان قلب یا ویژگی های نظارت بر دمای بدن نمی شوند ، همانطور که توسط برخی گزارش ها پیشنهاد شده است. وی می گوید: “من به من گفته ام که ​​هیچ یک از ویژگی ها احتمالاً در ارتقاء سال 2022 وارد نشده اند ، هرچند که هر دو پیشرفت در داخل شرکت مورد بررسی قرار گرفته اند و می توانند روزی وارد شوند.”

اشتراک گذاری