امروز:7 اردیبهشت 1403

خرید بهترین تشک خوشخواب و بالش طبی

تشک خوشخواب جزو محصولات خواب پرطرفدار است. این نوع تشک ها کیفیت های متفاوتی دارند و به همین جهت برای افراد مختلفی مناسب هستند. خرید تشک و بالش طبی و به طور کلی کالای خواب به دو روش حضوری و اینترنتی صورت می گیرد و هرکس با توجه به شرایط خود یکی از آنها را انتخاب می کند. محصولات خواب به دلیل اینکه در کیفیت خواب فرد تأثیر بسزایی دارند باید در هنگام خرید مرغوب بودن آنها را در اولویت قرار دهیم.

چنانچه شما هم قصد خرید کالای خواب مناسب و باکیفیت را دارید، پیشنهاد می شود مقاله پیش رو را تا انتها بخوانید.

چگونه تشک خوشخواب باکیفیت را بشناسیم؟

تشک خوشخواب همانند سایر محصولات خواب انواع گوناگونی دارد. این نوع تشک ها با مواد اولیه مختلف و تجهیزات متفاوتی تهیه می شوند. به همین جهت باید در هنگام انتخاب و خرید تشک خوشخواب به کیفیت و مرغوبیت آن توجه ویژه ای داشته باشیم. برخی از نکات ویژه در هنگام خرید تشک خوشخواب را در ادامه می آوریم.

تشک خوشخواب باکیفیت سفت است یا نرم؟

یک تشک استاندارد خوشخواب باید نه کاملا سفت و نه کاملا نرم باشد. چنانچه تشک کاملا سفت باشد موجب صاف شدن انحنای کمر فرد در هنگام خواب شده و او را در دراز مدت دچار کمر درد می کند. از طرف دیگر نرمی بسیار تشک موجب افزایش انحنای کمر شخص می شود. افزایش انحنای کمر نیز شخص را در طولانی مدت دچار دردهای مختلف ستون فقرات و کمر می کند. به همین جهت تشک خوشخواب خود را نه خیلی سفت و نه خیلی نرم انتخاب کنید.

خرید تشک خوشخواب با وجود دریچه های تهویه هوا

یکی دیگر از ویژگی های تشک خوشخواب مرغوب، داشتن دریچه یا کپسول هوا است. این ویژگی موجب گردش هوا در سراسر تشک می شود. به این ترتیب بوی بد بدن در تشک به وجود نمی آید و همواره خوشبو و تمیز است. پس در هنگام خرید از کارشناس فروش در مورد این دریچه ها سوال کنید.

تشک باکیفیت خوشخواب با عمری طولانی

تشک های خوشخواب مرغوب طول عمر بالایی دارند. تشک های نامناسب به سبب اینکه حالت ارتجاعی مناسبی ندارند به سرعت فرسوده می شوند. اما تشک های خوشخواب باکیفیت، شکل بدن فرد را به خود می گیرند و به سرعت نیز به حالت اولیه باز می گردند. همین ویژگی موجب افزایش دوام آنها شده و تا سال ها با شرایط خوب از اندام فرد محافظت می کنند.

با توجه به توضیحات ارائه شده در می یابیم که در برخی موارد خرید تشک خوشخواب مرغوب با قیمت بالا نسبت به خرید تشک خوشخواب نامرغوب ولی ارزان مقرون به صرفه محسوب می شود.

تشک خوشخواب روکش دار یا مقاوم در برابر فرسودگی

تشک های خوشخواب باکیفیت را در دو نوع روکش دار و دارای مواد مخصوص جهت افزایش مقاومت تهیه می کنند. تشک های روکش دار را با متریال خوب و مناسب عرضه می کنند و گزینه خوبی جهت بیماران آلرژی دار محسوب می شوند. تشک هایی که با مواد مخصوص مقاوم می شوند نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. این محصولات در برابر نفوذ قطرات آب و عرق نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

خرید تشک خوشخواب به صورت اینترنتی

امروزه خرید آنلاین و اینترنتی کالا یکی از روش های مرسوم و رایج است و بسیاری از مردم روش غیرحضوری را ترجیح می دهند. خرید اینترنتی تشک و کالای خواب نیز یکی از امور مطلوب در بین خریداران محسوب می شود. در این روش فرد با مراجعه به سایت های عرضه و فروش کالای خواب و مشاهده محصولات، کالای مورد نظر را انتخاب و آن را خریداری می کند. محصول مورد نظر نیز پس از انتخاب، درب منزل خریدار تحویل داده می شود.

با خرید تشک به صورت آنلاین در هزینه ها صرفه جویی می شود و خرید کالا نیز به راحتی صورت می گیرد. لازم به ذکر است در هنگام خرید کالای خواب باید به مشخصات کالا توجه کنید و با توجه به شرایط جسمی و توان مالی خود آن را انتخاب کنید.

آشنایی با انواع بالش طبی

بالش ها از جهت کاربرد و متریال انواع مختلفی دارند. الیافی که برای آنها مورد استفاده قرار می گیرد دارای کیفیت های متفاوتی هستند. برخی از این الیاف عبارتند از: پنبه، پلی استر، مموری فوم، پر، لاتکس و میکروژل. هر کدام از الیاف مذکور مزایا و معایبی دارند و برای افراد مختلفی مناسب هستند. اما از جهت کاربرد نیز بالش های گوناگونی از قبیل: بالش های زانودرد، تنگی نفس، بارداری، نشستن و گردن در بازار وجود دارند که در این بخش به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • بالش های گرد با داشتن حفره ای بزرگ در وسط جهت نشستن های طولانی است. این نوع بالش ها جهت استفاده افرادی که به صورت طولانی مدت به اموری مانند کارهای کامپیوتری می پردازند، مناسب است.
  • بالش های بارداری نیز مخصوص خانم هایی است که ماه های آخر بارداری را می گذرانند. با این بالش ها خوابیدن به پهلوی خانم های باردار بدون مشکل امکان پذیر می شود. لازم به ذکر است که استفاده از بالش های بارداری پس از پایان این دوران نیز گزینه های مناسبی به شمار می روند.
  • بالش های گردن درد نیز با محافظت درست از سر و گردن، دردهای عضلات گردن را کاهش می دهند.

آکسون یکی از برندهای کالای خواب ایرانی است. محصولات آکسون با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مدرن تهیه می شوند. این محصولات توسط کادر مجرب و ماهر گروه تهیه شده و به بازار عرضه می شود. کیفیت محصولات آکسون خوب و مناسب است به گونه ای که با شکل، وزن و درجه حرارت بدن فرد تغییر شکل داده و با آنها منطبق می شوند. با خرید کالای خواب آکسون فشار به عضلات و نقاط مختلف بدن کاهش می یابد. جهت خرید اینترنتی کالای خواب آکسون به سایت axonmattress.ir مراجعه کنید.

اشتراک گذاری