امروز:9 اردیبهشت 1403

لوتوس Emeya عملکرد سوپراسپرت الکتریکی را برای چهار نفر به ارمغان می آورد

این لوتوس مانند ماشین قدمی این برند نیست. این سازنده بریتانیایی که زمانی به خاطر خودروهای اسپورت بسیار سبک وزنی معروف بود که فضایی برای راحتی موجودات مانند تهویه مطبوع، صندلی‌های گرم کن یا حتی درها نداشتند، اکنون بخشی از خانواده جیلی است، با طرح‌هایی که در یک حضور بین‌المللی بزرگ با فروش بزرگ عرضه می‌شوند.

این ویژگی به خودروهای بزرگتر نیاز دارد، و در حالی که Eletre SUV چیزی شبیه به اولین حرکت بزرگ برای این شرکت بود، Emeya یک اقدام دوم سریع است. Emeya یک سدان چهار در با مشخصات کوپه‌مانند و کوپه‌مانند است که به راحتی چهار نفر را در خود جای می‌دهد و به گفته لوتوس، بردی حدود 300 مایل را از یک بسته باتری 102 کیلووات ساعتی ارائه می‌دهد.

این محدوده بسیار خوبی برای خودرویی است که حداکثر 905 اسب بخار قدرت دارد و می تواند از 0 تا 60 مایل در ساعت در کمتر از 2.8 ثانیه به سرعت برسد. سریع، بله، اما به عنوان یک توریست بزرگ، ایده راحتی و تجمل است و Emeya در بیل دارد. اما آیا به اندازه کافی خوب خواهد بود که وفاداران لوتوس را تبدیل کنیم؟ چیزی که تا زمانی در سال 2024 که وارد تولید شود، نمی دانیم. برای مشاهده کامل داستان ویدیوی زیر را تماشا کنید.

اشتراک گذاری