امروز:6 اردیبهشت 1403

تسلا از بسته آهنگ Plaid مدل S رونمایی می کند که حداکثر سرعت 200 مایل در ساعت را باز می کند

تسلا از پکیج 20000 دلاری پیست مدل S Plaid رونمایی کرده است که در نهایت به آن اجازه می دهد به حداکثر سرعت 200 مایل در ساعت برسد که خودروساز در زمان معرفی اولین بار وعده داده بود. خودروهای مدل S Plaid که این شرکت پس از در دسترس قرار گرفتن تحویل داد، تنها می‌توانند به سرعت 163 مایل در ساعت برسند که سریع است، اما سرعت 200 مایل در ساعت نیست. مشخص شد که تسلا برای جلوگیری از دستیابی به پتانسیل کامل خود، نرم افزار خود را محدود کرده است. به گفته Electrek، این شرکت می‌خواست که خودرو ابتدا ترمزهای بزرگ‌تری داشته باشد تا بتوانند سرعت خود را از سرعت‌های واقعا بالا بهتر کاهش دهند.

وقتی از صفحه سفارش مدل S Plaid بازدید می کنید، وقتی روی مشخصات سرعت توقف 200 مایل در ساعت کلیک می کنید، یادداشتی خواهید دید که مشخصات نشان داده شده به ارتقاء سخت افزار پولی نیاز دارد. بسته جدید مسیر 15000 دلار برای بسته کیت ترمز سرامیکی کربنی یا 20000 دلار برای کیت ترمز و بسته چرخ و لاستیک بهینه سازی شده برای عملکرد و استفاده از مسیر به شما تعلق می گیرد. برای اینکه بتوانید حداکثر سرعت خودرو را باز کنید به ترمزهای سرامیکی نیاز دارید، اما می توانید فقط بسته چرخ و لاستیک را با قیمت 6000 دلار خریداری کنید.

این خودروساز اولین بار در سال 2021 عرضه کیت ترمز سرامیکی را با قیمت 20000 دلار آغاز کرد، اما هنوز نصب آن را روی خودروهای مشتریان آغاز نکرده است. (در حالی که شرکتی بود که توانست محدودیت های نرم افزاری مدل S Plaid را در سال گذشته پشت سر بگذارد، مجبور شد نرم افزار خودرو را هک کند و ترمزهای شخص ثالث را نصب کند.) صفحات بسته آهنگ جدید تاریخ مشخصی برای در دسترس بودن دارند. اگرچه: آنها در ژوئن 2023 عرضه می شوند و می توانند از برنامه تسلا خریداری شوند.

اشتراک گذاری