امروز:13 اردیبهشت 1403

اوبر می تواند سرویسی شبیه به TaskRabbit راه اندازی کند

در آینده، هنگامی که برای انجام یک کار به کمک شخصی نیاز دارید، ممکن است متوجه شوید که برنامه Uber را روی تلفن خود راه اندازی می کنید. به گفته بلومبرگ، این شرکت در حال بررسی امکان ارائه یک سرویس جدید شبیه به TaskRabbit است. استیو موزر، توسعه‌دهنده، کدی را که در اپلیکیشن آیفون اوبر پنهان شده بود، برای پیشنهادی که بنا بر گزارش‌ها با اسم رمز «Chore» نامیده می‌شود، پیدا کرد. بر اساس تکرار فعلی، Chore به شما امکان می‌دهد «کار گذاران» را استخدام کنید و به شما اجازه می‌دهد در برنامه مشخص کنید که برای چه چیزی به کمک نیاز دارید، فکر می‌کنید چه مدت طول می‌کشد و چه زمانی می‌خواهید که وظیفه‌گذار برسد.

البته، می‌توانید قبل از ارسال درخواست، آدرس جایی را که می‌خواهید شخص مورد نظر برود، وارد کنید. سپس Uber پرداختی را محاسبه می‌کند که متناسب با زمان لازم برای اتمام کار است، اما شما باید حداقل یک ساعت هزینه پرداخت کنید. بلومبرگ می‌گوید کدی که موزر کشف کرد، نکاتی در مورد نوع کمکی که می‌توانید از ارائه‌دهندگان بخواهید نداشت، نداشت، اما رقیب سرویس بالقوه TaskRabbit طیف گسترده‌ای از دسته‌ها را برای انتخاب دارد. اینها شامل نظافت، مونتاژ مبلمان، کمک برق، لوله کشی، نصب تلویزیون، بسته بندی و جابجایی، برف روبی، کمک رایانه، نشستن حیوانات خانگی و حتی مراقبت از سالمندان است.

مانند هر ویژگی تایید نشده دیگری که هنوز در حال توسعه است، Chore ممکن است حتی آن را به انتشار عمومی نرساند. اگر این کار را انجام دهد، این یک تعهد جدید بزرگ برای اوبر خواهد بود که به دلیل خدمات حمل و نقل و تحویل رستوران معروف است. در طول ماه‌های گذشته، اوبر Carshare را به کاربران اجازه می‌دهد تا خودروها را از مالک خصوصی به مکان‌های بیشتری قرض کنند تا به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای تبدیل شدن به یک پلتفرم بدون آلایندگی تا سال 2040 باشد. همچنین شروع به آزمایش شماره تلفن رایگان – 1-833 کرد. -USE-UBER (1-833-873-8237) – که می توانید برای برنامه ریزی یک سواری فوری یا آینده با آن تماس بگیرید.

اشتراک گذاری