امروز:9 فروردین 1403

تسلا یکپارچه سازی Steam را برای خودروهای جدید مدل S و X راه اندازی کرد

در ماه فوریه، ایلان ماسک، رئیس تسلا در توییتر فاش کرد که این خودروساز در تلاش است تا Steam را به خودروهای خود بیاورد. اکنون، این شرکت به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی تعطیلات خود، رسماً ادغام Steam را برای آخرین نسخه‌های خودروهای مدل S و X خود عرضه می‌کند. در ویدیوی تبلیغاتی آن از این ویژگی، سیستم اطلاعات سرگرمی تسلا را مشاهده خواهید کرد که Steam Beta و حتی بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 که از نظر گرافیکی نیاز دارند را اجرا می‌کند.

تسلا احتمالاً منظور از خودروهای «جدید» مدل S و X، نسخه‌های «پلید» آن‌ها است که تحویل سال گذشته آغاز شد. سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی هر دو مدل از پردازنده‌های گرافیکی RDNA 2 AMD استفاده می‌کنند که فناوری پشت پلی‌استیشن 5 و تراشه‌های Ryzen AMD هستند. تسلا در چند سال گذشته مشغول ساخت کتابخانه بازی‌های درون خودروی خود بوده و عناوینی مانند Cuphead، PUBG Mobile و Fallout Shelter را به محصولات خود اضافه کرده است. با این حال، تسلا با آوردن Steam به وسایل نقلیه خود، بیش از یک یا دو بازی را به لیست رو به رشد اضافه می کند. این خودروساز در اطلاعیه خود گفت که این یکپارچه سازی هزاران بازی را برای خودروهای فوق الذکر به ارمغان خواهد آورد.

تسلا قبلاً با اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های ایالات متحده (NHTSA) به دلیل اینکه به مردم اجازه می داد حتی در هنگام رانندگی بازی کنند، دچار مشکل شده بود. با این حال، پس از بررسی آژانس، این قابلیت را غیرفعال کرد، بنابراین افراد به احتمال زیاد نمی توانند بازی های Steam را در حالی که وسایل نقلیه در حرکت هستند، انجام دهند.
علاوه بر ادغام Steam، به‌روزرسانی تعطیلات تسلا به مالکان امکان دسترسی به Apple Music را برای سیستم‌های سرگرمی خود نیز می‌دهد. این به آن‌ها این امکان را می‌دهد که نمایش‌های نوری را در چندین وسیله نقلیه به طور همزمان برنامه‌ریزی کنند و همچنین دوربین کابین خود را از برنامه تسلا در حالت سگ یا Sentry Mode مشاهده کنند.

اشتراک گذاری