امروز:7 اردیبهشت 1403

«Westworld» و «The Nevers» به زودی از HBO Max خارج خواهند شد

اگر قصد داشتید به Westworld برسید، حتی اگر قبل از فصل پنجم و آخر آن لغو شد، ممکن است بخواهید به زودی این کار را انجام دهید. طبق گفته Deadline و Variety، این نمایش تنها یک ماه پس از لغو آن، سرویس استریم را ترک می کند. The Nevers، سریال علمی تخیلی Joss Whedon که برای HBO ساخته شده است، نیز کنسل شده است و قبل از پخش نیمه دوم فصل اول در سال آینده، از پلتفرم استریم حذف خواهد شد.

همانطور که Variety اشاره می‌کند، برادران وارنر دیسکاوری، مالک HBO Max، با این حرکت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کند، زیرا دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های باقی‌مانده برای بازیگران و عوامل فیلم نیست. که البته علاوه بر پولی که با توقف تولید نمایش ها صرفه جویی می شود. دیوید زاسلاو، مدیر اجرایی، به سرمایه گذاران قول داد که پس از نهایی شدن ادغام 43 میلیارد دلاری WarnerMedia و Discovery در اوایل سال جاری، شرکت راهی برای کاهش 3.5 میلیارد دلاری از هزینه ها پیدا خواهد کرد. این شرکت از آن زمان هزینه های خود را کاهش داده و نمایش های غیر از این دو را لغو کرده است.

ددلاین می‌گوید، با این حال، این امکان وجود دارد که Westworld و The Nevers به عنوان پیشنهادات در یکی دیگر از پلتفرم‌های این شرکت بازگردند. Zaslav قبلاً در مورد ورود به فضای پخش تلویزیونی رایگان با پشتیبانی از تبلیغات صحبت کرده بود و ظاهراً برنامه های علمی تخیلی می توانند در یک سرویس آینده با آن مدل تجاری ارائه شوند. اگر این اتفاق بیفتد، نیمه دوم The Nevers – نمایشی که در لندن ویکتوریایی اتفاق می‌افتد و گروهی از زنان را دنبال می‌کند که توانایی‌های غیرعادی نشان می‌دهند – برای اولین بار در آن سرویس پخش خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که آیا می‌خواهیم پایانی را ببینیم که برنامه‌های نمایش Westworld برای آن در نظر گرفته‌اند یا خیر. فصل پنجم سریال برخلاف The Nevers که فیلمبرداری نیمه پشتی فصل اولش را به پایان رسانده است، فرصتی برای شروع تولید پیدا نکرد.

اشتراک گذاری