امروز:6 اردیبهشت 1403

شورلت عکس اولین خودرو هیبریدی Chevy را قبل از رونمایی منتشر کرد

شورلت به طور ناخواسته نگاهی به اولین کوروت برقی خود انداخته است. طرفداران CorvetteBlogger، Corvette Forum و جاهای دیگر متوجه شدند که جنرال موتورز برای مدت کوتاهی Corvette E-Ray هیبریدی 2024 را از طریق ابزار Visualizer آنلاین Chevy در دسترس قرار داده است. این طراحی، بدنه پهن C8 Z06 را با لوله‌های اگزوز مدل معمولی هماهنگ می‌کند و تغییرات جزئی زیبایی مانند رنگ‌های جدید (سبز کاکتی، هر کسی؟) و چرخ‌های مخصوص مدل را ارائه می‌کند. بزرگترین تغییرات، همانطور که ممکن است حدس بزنید، در داخل نشسته است.

تصاویر محفظه موتور نشان می دهد که E-Ray از موتور معمولی LT2 V8 C8 Corvette استفاده می کند. همانطور که Jalopnik توضیح می‌دهد، گزارش‌های گذشته حاکی از آن است که این Vette از یک موتور الکتریکی در محور جلو برای ارائه سیستم چهارچرخ محرک استفاده می‌کند. ممکن است ترکیبی 605 اسب بخار را ارائه دهد. عدم وجود درگاه شارژ نشان می‌دهد که این یک هیبریدی معمولی است تا یک پلاگین، اگرچه نگاهی اجمالی به فضای داخلی دکمه‌ای برای کنترل ترمز احیاکننده را نشان می‌دهد. همچنین برای اولین بار کروز کنترل تطبیقی را در خط تولید خواهید دید.
این لغزش چیز زیادی در مورد گزینه ها فاش نکرده است. بسته عملکرد ZER تایرهای میشلین پایلوت اسپورت 4S، خطوط زیرین و احتمالاً ترمزهای کربن سرامیکی را اضافه خواهد کرد. شما حداقل انتخاب های خود را از چرخ های آلومینیومی و فیبر کربنی خواهید داشت.

Chevy به طور خلاصه وجود E-Ray را به CorvetteBlogger تأیید کرد و در بیانیه‌ای اشاره کرد که “تعطیلات زودتر فرا رسید” و از علاقه مندان خواست که در جریان باشند. هیچ اشاره ای به قیمت گذاری نشده است، اما ویژوالایزر گفت که این هیبریدی در تابستان 2023 وارد بازار خواهد شد. این برند قبلا گفته بود که انتظار تولید کوروت نیمه برقی را در سال آینده دارد، اما بازه زمانی را محدود نکرد.

این تنها شروع برنامه های Chevy برای برقی کردن خودروی اسپرت نمادین خود است. یک خودروی الکتریکی کامل کوروت در حال توسعه است، و شایعه شده است که مدل‌های هیبریدی آینده شامل 800 اسب بخار ZR1 در سال 2024 و 1000 اسب بخار زورا در سال 2025 خواهد بود. جنرال موتورز انتخاب های زیادی در اختیار دارد که بسیاری از ایالت ها قصد دارند تا سال 2035 فروش خودروهای بنزینی را ممنوع کنند.

اشتراک گذاری