امروز:7 اردیبهشت 1403

فورد سفارشات موستانگ Mach-E را برای مدل سال 2023 هفته آینده باز خواهد کرد

فورد قرار است سفارشات موستانگ Mach-E را برای مدل 2023 پس از فروختن تریم های 2022 باز کند. از 30 آگوست این فرصت را خواهید داشت که یکی از خودروهای الکتریکی را سفارش دهید. علاوه بر این، فورد برخی از تغییرات قیمت، محدوده و سایر تغییرات را اعلام کرده است.

ماشین‌های ممتاز Mach-E که از پاییز امسال ساخته می‌شوند و دارای باتری با برد طولانی‌تر هستند، در مدل‌های چهارچرخ متحرک، برد 290 مایلی برآورد شده توسط EPA دارند. این افزایش برد 13 مایلی است. در همین حال، فناوری کمک راننده فورد Co-Pilot360 اکنون در تمام تریم ها استاندارد است.

اگر مدل پریمیوم با باتری با برد زیاد یا نسخه GT Performance را انتخاب کنید، می‌توانید بسته Mustang Nite Pony را انتخاب کنید. این شامل چرخ‌های 19 اینچی مشکی براق و نشان پونی مشکی، نمای زیرین مشکی جلو و عقب، روکش درب‌ها و درپوش آینه‌های مشکی روی جلوپنجره برای تریم‌های پریمیوم است. این بسته چرخ‌های 20 اینچی مشکی براق و نشان GT مشکی را به نسخه GT Performance می‌آورد. با این بسته همچنان می‌توانید هر گزینه رنگ بیرونی را انتخاب کنید.

دو رنگ جدید برای انتخاب وجود دارد: متالیک خاکستری کربنیزه و متالیک آبی بخار. آنها جایگزین ماده تاریک خاکستری و نقره ای آبی سرد می شوند. تریم کالیفرنیا Route 1 تنها به عنوان یک آپشن AWD در دسترس خواهد بود، زیرا فورد بر اساس تقاضای مشتری گزینه دیفرانسیل عقب را غروب می کند. در همین حال، فورد سقف مشکی را در نسخه های GT و GT Performance با سانروف پانوراما جایگزین خواهد کرد.

همانطور که در دنیای خودرو (و بسیاری از صنایع دیگر در حال حاضر) وجود دارد، قیمت‌های Mach-E برای سفارش‌های جدید از روز سه‌شنبه افزایش می‌یابد. فورد می‌گوید که این به دلیل «افزایش قابل‌توجه هزینه مواد، فشار مداوم بر زنجیره‌های تامین کلیدی و شرایط بازار به سرعت در حال تحول است». همانطور که Elektrek اشاره می کند، افزایش قیمت در مقایسه با تریم های 2022 بین 2600 تا 8000 دلار است. به این ترتیب، موستانگ Mach-E از 46895 دلار MSRP (بدون احتساب هزینه تحویل یا مالیات) برای مدل استاندارد دیفرانسیل عقب انتخاب می شود.

اشتراک گذاری