امروز:10 فروردین 1403

Lyft بعدی در لاس وگاس یک خودروی الکتریکی بدون راننده است

Ioniq 5 بدون راننده موشنال زودتر از حد انتظار وارد خدمت می شود. روز سه‌شنبه، این شرکت و Lyft اعلام کردند که این وسیله نقلیه آماده است تا با ساکنان و بازدیدکنندگان لاس‌وگاس، سواری را برای عموم آغاز کند. با اعلام امروز، Ioniq 5 اولین وسیله نقلیه خودکار تمام الکتریکی است که به شبکه Lyft می‌پیوندد.

در لاس وگاس، موشنال، سرمایه گذاری مشترک بین هیوندای و آپتیو، از سال 2020 خودروهای خودران بدون راننده ایمنی را آزمایش می کرد. Ioniq 5 با عرضه عمومی آن به طور کامل در نرم افزار Lyft یکپارچه شده است. وقتی ماشین برای سوار شدن شما می آید، می توانید قفل درها را از طریق برنامه Lyft باز کنید. در داخل، شما همچنین یک صفحه نمایش اختصاصی سرنشین پیدا خواهید کرد و می توانید هر زمان که بخواهید با یک نماینده راه دور تماس بگیرید – می دانید، در صورتی که خودرو نیاز به نجات از وضعیت ترافیکی داشته باشد که آن را درک نمی کند.

لوگان گرین، مدیرعامل Lyft گفت: راه اندازی Ioniq 5 تمام الکتریکی Motional در شبکه Lyft در لاس وگاس نشان دهنده پیشرفت فوق العاده ای در چشم انداز ما برای واقعیت بخشیدن به یک آینده الکتریکی، مستقل و مشترک برای مردم در همه جا است. «ساخت تجربه‌ای که سواران Lyft آن را دوست دارند، هسته اصلی پیشرفت این فناوری است، و راه‌اندازی امروز، دسترسی سوارکاران را به فناوری خودمختار Motional به گونه‌ای فراهم می‌کند که احساس یکپارچگی، آشنایی و شخصی‌سازی را داشته باشند، همه در شبکه‌ای که از قبل به آن اعتماد دارند.»

لیفت قصد دارد خودروهای کاملاً بدون راننده را در سال 2023 و پس از آن به چندین شهر ایالات متحده بیاورد. با این حال، مشخص نیست که شرکت خودروهای بعدی را در کجا مستقر خواهد کرد. Lyft و Motional قبل از اینکه بتوانند سواری را به عموم مردم عرضه کنند، نیاز به تایید قانونگذاران محلی دارند.

اشتراک گذاری