امروز:1 اردیبهشت 1403

اعضای Walmart+ به‌زودی پخش Paramount+ را به عنوان بخشی از اشتراک خود دریافت خواهند کرد

والمارت در ماه سپتامبر امتیازی را به برنامه عضویت خود اضافه می کند که آن را به رقیب واقعی تری برای آمازون پرایم تبدیل می کند. این غول خرده‌فروشی با پارامونت گلوبال قراردادی بسته است تا از ماه سپتامبر، سرویس استریم خود را به Walmart+ اضافه کند. اعضای Walmart+ که در حال حاضر 12.95 دلار در ماه یا 98 دلار در سال برای تحویل نامحدود رایگان سفارش‌های بیش از 35 دلار در سراسر ایالات متحده پرداخت می‌کنند، اشتراک Paramount+ Essential را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. قیمت عضویت والمارت ثابت خواهد ماند، فقط این سرویس اکنون با پاسخی به Prime Video آمازون ارائه خواهد شد.

طرح Paramount+ Essential معمولاً 5 دلار در ماه یا 50 دلار در سال هزینه دارد و محتوا را با “وقفه های تجاری محدود” پخش می کند. سرویس استریم پارامونت نمایش‌ها و فیلم‌هایی را از استودیوهای تولید مختلف، از جمله BET، CBS، Comedy Central، MTV، Nickelodeon، Paramount Pictures و کانال Smithsonian ارائه می‌دهد. همچنین هر رویداد ورزشی CBS را پخش می کند و به کاربران امکان دسترسی به شبکه پخش اخبار CBS و تمام ایستگاه های محلی CBS در سراسر کشور را می دهد.

وال استریت ژورنال اوایل این ماه گزارش داد که والمارت مذاکراتی را با شرکت والت دیزنی، شرکت کامکست و مدیران پارامونت گلوبال انجام داد تا در مورد امکان همکاری برای ارائه یکی از محصولات استریم خود به اعضای خود بحث کند. طبق گزارش‌ها، Walmart و Paramount با یک همکاری دو ساله موافقت کرده‌اند که به اعضای Walmart+ امکان دسترسی به سرویس پخش تبلیغاتی را می‌دهد. 12 ماه اول یک شراکت انحصاری بین این دو خواهد بود، اگرچه مشخص نیست پس از ورود آنها به سال دوم قرارداد چه چیزی تغییر خواهد کرد.

والمارت می گوید که برنامه عضویت آن از زمان راه اندازی در سال 2020، هر ماه رشد مثبتی را نشان داده است. پارامونت همچنین اخیرا گزارش داد که سرویس استریم آن به خوبی کار کرده است و حتی پس از خروج از روسیه، در سه ماهه دوم سال 3.7 میلیون مشترک اضافه کرده است. . این مشارکت می‌تواند تعداد آنها را بیشتر افزایش دهد، اگرچه احتمالاً باید منتظر بمانیم تا شرکت‌ها نتایج درآمد خود را تا پایان سال منتشر کنند تا مطمئن شویم.

اشتراک گذاری