امروز:10 فروردین 1403

موثرترین درمان میگرن با بوتاکس

در خصوص درمان سردرد های میگرنی بهترین دکتر پوست تهران با کمک بوتاکس، میتواند شما را تحت درمان قرار دهد. شاید این تصور ایجاد شده باشد که بوتاکس یک روش برای زیبایی پوست است، پس چه ارتباطی با دردهای میگرنی دارد که ما در این مقاله سعی داریم به این سوال شما پاسخ دهیم.

تاثیر بوتاکس بر کاهش دردهای میگرنی

این عمل بهتر است توسط دکترهای پوستی که بوتاکس میگرنی انجام می دهند، صورت گیرد تا ترزیق مناسب را در قسمت مناسب انجام دهند. موثرترین درمان میگرن با بوتاکس توسط بهترین دکتر پوست تهران انجام می گیرد.

تعریف علمی بوتاکس نوروتوکسینی است که به وسیله یک باکتری به اسم کلستریدیوم بوتولینیوم ساخته می شود. خوردن این باکتری توسط انسان و در نتیجه تاثیر مخرب بر دستگاه گوارش، موجب فوت او خواهد شد؛ در صورتی که تزریق این باکتری از طریق بوتاکس می تواند خاصیت درمانی داشته باشد. در واقع این عمل بهتر است توسط یک پزشک متخصص پوست انجام گیرد که بهترین دکتر پوست تهران این روش درمانی را برای شما انجام خواهد داد.

تزریق بوتاکس توسط دکتر پوست می تواند باعث فلج شدن موقتی و تاثیرگذاری شود که در درمان انواع مشکلات مغز و اعصاب از جمله تیک ها و میگرن است. اثر بخشی بوتاکس بر دردهای میگرنی زمانی تشخیص داده شد که افرادی که برای تزریق بوتاکس جهت زیبایی و رفع چروک های صورت خود اقدام می کردند و ناخودآگاه متوجه از بین رفتن سردرد های میگرنی خود می شدند و با توجه به افزایش این موارد در افراد، باعث پیگیرهای علمی محققان در این زمینه شد.

با تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفت و تایید تاثیر بوتاکس در درمان سردردهای میگرنی در بسیاری از کشورهای پیشرفته، استفاده از این شیوه رواج یافت که از روش های نوین در درمان این نوع سردردها محسوب می شود و در کشور ایران نیز بهترین دکتر پوست تهران در این زمینه مشغول به فعالیت است.

ارتباط بوتاکس با سردردهای میگرنی

سردردهای میگرنی از مشکلات رایج و مزمنی هستند که تقریبا خیلی از افراد دچار این مشکل هستند و از آن رنج می برند. این سردردها با علائم اذیت کننده همچون حالت تهوع و تنش های عصبی همراه بوده و دارای مداومت بسیاری نیز هستند. بیشتر اوقات افراد این سردردها را به این شکل توصیف میکنند که سرشان با فشار این درد به شکل نبض می زند و حتی با دست خود می ‌توانند این را احساس کنند.

مواد بوتاکس که برای تسکین و درمان دردهای میگرنی استفاده می شوند، توسط دانشمندان به شکل تعدیل و تصفیه شده ساخته و تولید شده اند که تمامی عوامل خطرزای آن ها را در حالت عادی از بین برده و باعث تاثیرات مثبت در آن ها می شوند. توجه کنید که تزریق بوتاکس توسط دکتر پوست باید به مقدار مشخص و در مکان تعیین شده تزریق شود. 

همانطور که گفتیم تزریق بوتاکس به عنوان یک شیوه مدرن در کاهش دردهای آزارنده میگرنی بسیار تاثیرگذار است که باید توسط دکتر پوست صورت گیرد که دکتر پوست تهران در زمینه تزریق بوتاکس در کم کردن این نوع سردردها به طور تخصصی فعال هستند.

تاثیر بوتاکس بر سردرد های میگرنی

تزریق بوتاکس باعث از کار افتادن موقت عضلاتی می شود که در صورت تحت فشار بودن سردرد های میگرنی دچار انقباض شده و مواد تزریق شده به قسمت های مناسب باعث خواهد شد که عضلات تحت فشار شما حالت آزاد به خود گرفته و به تدریج باعث از بین رفتن این نوع سردرد های شما شود.

لازم به ذکر است که این تاثیر فقط در اثر آزاد کردن عضلات تحت فشار نیست؛ بلکه از طریق ممانعت کردن از انجام عمل و رسیدن عوامل درد به قسمت های سر و گردن شما می باشد. به طور معمول پیشنهاد می شود که این تزریقات برای کسانی صورت گیرد که سردرد های میگرنی مداومشان کاهش پیدا نمی کند و حتی به درمان های دارویی هم جوابگو نیستند.

کسانی که از تزریق بوتاکس استفاده می کنند، نباید به بوتاکس حساسیت داشته باشند و این تزریقات را در جهت درمان نوع دیگر سردردها به کار نگیرند. همچنین مشخص شده است که این تزریقات در درمان و جلوگیری از تشدید این سردردها و حملات میگرنی تاثیرات خوبی داشته است که باز هم پیشنهاد ما این است که تزریق بوتاکس در درمان سردرد میگرنی توسط بهترین دکتر پوست تهران انجام گیرد.

قسمت‌ های قابل تزریق بوتاکس برای سردرد های میگرنی

سردرد های میگرنی دارای انواع متفاوتی هستند که این انواع با توجه به به شکایت بیماران است؛ معمولا از نوع رایج ترین سردردهای میگرنی که در میان انواع جنسیت ها به طور مساوی رواج دارند، همراه با علائم خاصی نیستند.

قابل توجه ترین نوع این سردردهای میگرنی، میگرن های مزمن هستند که هم مداوم بوده و هم همراه با علائم اذیت کننده خاص خود هستند و اینکه بسیار آزار دهند هستند و نسبت به درمان های دارویی مقاومت دارند. تزریق بوتاکس توسط دکترهای متخصص در این زمینه از جمله بهترین دکتر پوست تهران نتیجه بخش تر است.

تزریق بوتاکس برای اثر گذاری خوب در سردرد های میگرنی باید با توجه به نوع سردرد های میگرنی و قسمت های درگیر صورت گیرد که این عمل با تشخیص و بررسی دکتر پوست صورت خواهد گرفت؛ از جمله این قسمت ها به طور معمول پیشانی، دو طرفین گیجگاه، قسمت پشت سر و بالای شانه ها و کناره ها و پشت گردن هستند.

سخن پایانی 

بهترین دکتر پوست تهران برای تزریق بوتاکس در درمان سردرد های میگرنی، با مشخصات کامل در پذیرش 24 حاضر به ارائه خدمات به هموطنان عزیز بوده و شما می توانید نوبت های خود را به صورت اینترنتی از این نرم افزار رزرو کنید.

اشتراک گذاری