امروز:10 فروردین 1403

تویوتا خودروی فراخوانی شده bZ4X شما را پس خواهد گرفت

تویوتا bZ4X را در ماه ژوئن به دلیل نگرانی از سقوط چرخ های کراس اوور الکتریکی با سرعت فراخوانی کرد و اکنون اقدامات بیشتری را برای جلب رضایت مشتریان ناراحت و دور نگه داشتن وسایل نقلیه از جاده انجام داده است. الکترک دریافته است که شعبه تویوتا در ایالات متحده پیشنهاد خرید مجدد bZ4X را دارد. طبق نامه ای به مشتریان، شرایط بر اساس وضعیت شما و “شرایط خاص” متفاوت خواهد بود.

این خودروساز غرامت برای کسانی که هنوز EV می خواهند را مشخص کرد. می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای به رانندگی با وام‌دهی، با سوخت رایگان برای خودروی موقت و ذخیره‌سازی برای bZ4X ادامه دهید. همچنین 5000 دلار اعتبار برای وام، اجاره یا قیمت کامل خرید خود دریافت خواهید کرد. همچنین تمدیدهایی برای گارانتی شما و زمان شارژ رایگان EVgo وجود خواهد داشت.

تویوتا بازپرداخت و سایر مزایا را «تا زمانی که راه حلی در دسترس باشد» ارائه می‌کند. این فراخوان همچنین شامل پیش‌سفارش‌های مدل برادر سوبارو، Solterra نیز می‌شود، اگرچه آن شاسی بلند هنوز به دست خریداران آمریکایی نرسیده است.

هیچ اشاره ای به زمان یا نحوه رفع عیب چرخ bZ4X توسط تویوتا نشده است. که شرایط را برای مالکان سخت می کند. این بازخرید به آن‌ها فرصتی می‌دهد تا خودروی دیگری بخرند تا اینکه به طور نامحدود برای تعمیر منتظر بمانند، اما کمبود عرضه صنعت خودرو می‌تواند آنها را ماه‌ها منتظر یک جایگزین کند یا به جایگزینی کمتر از ایده‌آل رضایت دهند.

اشتراک گذاری