امروز:5 اردیبهشت 1403

مرسدس نسخه نهایی هایپرکار هیبریدی 1000 اسب بخاری خود را با الهام از F1 معرفی کرد

پنج سال بعد، مرسدس بالاخره آماده است تا نسخه نهایی هایپرکار هیبریدی خود را به نمایش بگذارد. مرسدس AMG One تولیدی اکنون دارای یک پیشرانه هیبریدی 1063 اسب بخاری مشتق از فرمول 1 با موتور 1.6 لیتری V6 توربوشارژ و چهار موتور الکتریکی است که شامل یک موتور در توربوشارژر و دیگری متصل به میل لنگ است. در حالی که این خودرو تا سطح F1 نمی‌چرخد (برای دوام بیشتر و استفاده از سوخت تجاری)، نتیجه واکنش پذیری بالا در محدوده دور، فشار تقویت پایدار و گشتاور قوی حتی در دورهای پایین موتور است. به بیان دیگر، The One مزایای هر دو نیروگاه گازی و الکتریکی را نوید می دهد.

این به طور شگفت‌انگیزی به عملکرد سریع بدون گاز خوردن بیش از حد تبدیل می‌شود. شما در 2.9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (124 مایل در ساعت در هفت ثانیه) خواهید رسید، اما مصرف سوخت ترکیبی آن نسبتاً متوسط ​​است و 27 مایل در ساعت است. شاسی‌بلندهای مرسدس مانند AMG GLE 53 برای زمینه‌ای کارآمد نیستند. شما می توانید 11.2 مایل را صرفاً با نیروی الکتریکی رانندگی کنید، و معماری 800 ولتی به شما کمک می کند تا به سرعت (از جمله از موتور گازی در حالت مسابقه) شارژ کنید و وزن را به حداقل برسانید. جعبه دنده هفت سرعته سفارشی، تنها گزینه گیربکس شما، به گونه ای ساخته شده است که موتور One را در حداکثر کارایی کار کند.

فضای داخلی به همان اندازه که ممکن است از کانسپت 2017 به یاد داشته باشید ساده است، اگرچه هنوز هم یک مجموعه ابزار دیجیتال، یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی و یک صفحه نمایش متصل به دوربین که جایگزین آینه عقب معمولی داخلی می شود، به شما ارائه می دهد. منتظر مقدار زیادی فیبر کربن، چرم ناپا و پارچه میکروفیبر باشید.

اولین مشتریان باید خودروهای مرسدس AMG One خود را در نیمه دوم سال 2022 دریافت کنند. نه اینکه قصد خرید یکی از آن ها را داشته باشید – همه مدل های تولیدی با وجود قیمت 2.7 میلیون دلاری صحبت شده اند.
مرسدس بنز GLC هیبریدی مرسدس بنز

احتمال بیشتری وجود دارد که GLC به همان اندازه جدید (نشان داده شده در وسط) را برانید، که صرفاً بر اساس قدرت هیبریدی ساخته شده است (چهار مدل هیبریدی “خفیف” و سه مدل پلاگین). انواع PHEV SUV به روز شده تا 74.5 مایل رانندگی الکتریکی خالص دارند و حالت EV را برای سفرهای طولانی شهری و سایر مسیرهای “مناسب” در اولویت قرار می دهند. مرسدس در این مرحله قیمت های دقیقی ارائه نکرده است، اما GLC اصلاح شده باید در پاییز به نمایندگی های اروپایی برسد.

اشتراک گذاری