امروز:17 اردیبهشت 1403

Slack ویژگی های تلفظ نام را به پروفایل های کاربران اضافه کرد

Slack چند ویژگی جدید را برای نمایه‌ها ارائه می‌کند، از جمله راه‌هایی برای کمک به مردم برای جلوگیری از شرمساری و ناخوشایند تلفظ نام اشتباه یک همکار. از امروز، کاربران می توانند یک کلیپ صوتی از آنها با ذکر نام خود اضافه کنند. می توانید تلفظ آوایی را نیز در نمایه خود قرار دهید.

نمایه‌ها دوباره طراحی شده‌اند تا با سه بخش کلیدی ساده‌تر شوند. یکی برای جزئیات تماس است، و دیگری تمرکز بر این است که همکارانتان بدانند بیشتر با چه افرادی کار می کنید. همچنین بخش گسترده‌ای «درباره من» وجود دارد که می‌توانید جزئیاتی مانند تاریخ شروع، شغل شما و علایق شخصی خود را در آن قرار دهید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که سرویس متعلق به Salesforce در حال ارائه است، Hover Cards است. وقتی نشانگر خود را روی نام یک همکار می‌کشید، کارتی حاوی یک نسخه فشرده از نمایه او ظاهر می‌شود. شما با کلیک روی آن نمایه کامل آنها را نمایش می دهید. این کارت‌ها همچنین به شما کمک می‌کنند تا یک Huddle، تماس یا پیام مستقیم با آن شخص را سریع‌تر شروع کنید.

همه این ویژگی ها باید به همکاران کمک کند تا یکدیگر را بهتر بشناسند. آنها می توانند ارتباطات را در Slack نیز بهبود بخشند.

اشتراک گذاری