امروز:27 مهر 1403

هیوندای برای اولین بار خودروی الکتریکی Ioniq 6 خود را به نمایش گذاشت

هیوندای طرح Ioniq 6 را معرفی کرده است، خودروی الکتریکی آینده‌اش که الهام گرفته از خودروی مفهومی Prophecy است که در سال 2020 به نمایش گذاشت. مشخصات آیرودینامیکی و خطوط تمیز. هیوندای می‌گوید که این وسیله نقلیه دارای ضریب درگ بسیار کم 0.21 خواهد بود – اکثر خودروهای مدرن دارای ضریب درگ متوسط ​​0.25 یا 0.3 هستند – به لطف دماغه پایین و فلپ‌های هوای فعال و سایر عناصر. اسپویلر الهام گرفته از بال بیضوی و ساختار جزئی دم قایق به آئرودینامیک‌تر شدن آن نیز کمک می‌کند.

در داخل، Ioniq 6 دارای یک فضای داخلی پیله‌ای شکل است که با مواد پایدار مانند چرم سازگار با محیط زیست یا پارچه PET بازیافت شده برای صندلی‌هایش تزئین شده است. پلت فرم مدولار این شرکت برای وسایل نقلیه الکتریکی، طراحان خود را قادر می سازد تا ابعاد خودرو را کشیده و برای فضای پا و فضای بیشتر به آن کفی کاملاً صاف بدهند. برای سیستم سرگرمی و ناوبری خود، داشبورد لمسی مدولار با صفحه نمایش لمسی 12 اینچی و خوشه دیجیتال 12 اینچی دارد.

این خودروساز هنوز مشخصات EV را اعلام نکرده است، اما برای اینکه ایده ای به شما بدهم، Ioniq 5 دارای یک باتری 72.6 کیلووات ساعتی است که می تواند تا 300 مایل برد داشته باشد. همچنین دارای 320 اسب بخار قدرت، 446 پوند فوت گشتاور و توانایی رسیدن از 0 به 60 مایل در ساعت در کمتر از 5 ثانیه است. هیوندای مشخصات و ویژگی های کامل Ioniq 6 را در اولین نمایش جهانی خود در ماه جولای فاش خواهد کرد.

اشتراک گذاری