امروز:22 اردیبهشت 1403

یونیتی 4 درصد از نیروی کار خود را برای تنظیم مجدد منابع خود اخراج می کند

به گفته Kotaku، یونیتی صدها کارمند را در دفاتر خود در سراسر جهان اخراج کرده است. طبق گزارش ها، شرکت توسعه نرم افزار بازی های ویدیویی که به دلیل موتور بازی محبوب خود شناخته می شود، حدود 300 تا 400 کارمند را تا کنون آزاد کرده است. منابع گفتند که اخراج ها هنوز ادامه دارد، بنابراین این اعداد ممکن است تا زمان اتمام شرکت بیشتر شود. یونیتی به Engadget تأیید کرده است که در حال “تعادل مجدد برخی از منابع [خود] است” که منجر به اخراج تقریباً 4 درصد از کل نیروی کار آن شده است. این با گزارشی مطابقت دارد که حدود 300 نفر را رها کرده است، زیرا صفحه لینکدین آن 8048 کارمند را فهرست کرده است.

این شرکت به Engadget گفت:

“به عنوان بخشی از یک روند برنامه ریزی مستمر که در آن ما به طور منظم سطوح منابع خود را در برابر اولویت های شرکت خود ارزیابی می کنیم، تصمیم گرفتیم برخی از منابع خود را مجدداً تنظیم کنیم تا تمرکز بهتری داشته باشیم و از رشد بلندمدت خود حمایت کنیم. این منجر به برخی تصمیمات سخت شد که تقریباً 4 مورد را تحت تأثیر قرار داد. ٪ از کل نیروی کار یونیتی. ما از کمک های کسانی که یونیتی را ترک می کنند سپاسگزاریم و از آنها در این گذار دشوار حمایت می کنیم.”

در حالی که اخراج انبوه بر کل نیروی کار یونیتی تأثیر می گذارد، کوتاکو گفت که این اخراج بیشتر بر روی بخش های هوش مصنوعی و مهندسی آن متمرکز شده است. در Blind، صفحه پیام‌رسانی ناشناس که توسط کارگران صنعت فناوری استفاده می‌شود، پوسترهایی که ادعا می‌کنند کارمندان سابق یونیتی هستند، می‌گویند که از آنها خواسته شده تا با یک مدیر و یک پرسنل منابع انسانی تماسی با زوم داشته باشند. آنها دسترسی به Slack و ایمیل شرکت خود را از دست دادند و مجبور شدند لپ تاپ های خود را ظرف 48 ساعت تسلیم کنند، اما ظاهراً 30 روز به آنها فرصت داده شد تا نقش جدیدی در شرکت پیدا کنند. به گفته Kotaku، دادن 30 روز به آنها برای یافتن یک نقش جدید کمکی نمی کند زیرا این شرکت یک توقف استخدام را ایجاد کرده است، اما Unity به ما گفت که این اصلا درست نیست.

یکی از منابع این نشریه گفت که در حال حاضر چیزهای زیادی در یونیتی در حال وقوع است، از جمله سوء مدیریت و “محورهای استراتژیک با سرعتی سریع و غیرقابل پیش بینی”. دلیل سازمان‌دهی مجدد آن هرچه باشد، اخراج‌های یونیتی تازه‌ترین مورد از یک رشته کاهش شغل در صنعت فناوری است. نیانتیک همچنین اخیراً حدود 90 کارمند یا 8 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد تا عملیات خود را ساده کند. در همین حال، آخرین دور کاهش مشاغل نتفلیکس به دلیل کاهش رشد درآمد، بر 300 کارمند تأثیر گذاشته است.

اشتراک گذاری