امروز:10 فروردین 1403

فیس بوک در حال آزمایش کانال های صوتی مشابه Discord در بخش گروه ها است

فیسبوک در حال آزمایش یک ویژگی صوتی جدید برای Groups است. این شرکت در حال آزمایش کانال‌های صوتی است که چت‌های صوتی مشابه Discord را به Groups می‌آورد که فیس‌بوک در یک پست وبلاگ به اشتراک گذاشته است.

فیس بوک قبلاً دارای ویژگی های صوتی برای گروه های دارای اتاق بوده است. اما برخلاف این ویژگی، که برای چت‌های صوتی یک‌باره در نظر گرفته شده است، کانال‌های صوتی فضاهایی اختصاصی هستند که اعضای گروه می‌توانند در هر زمان با یکدیگر صحبت کنند، مانند Discord.

این تغییر یکی از چندین به روز رسانی است که شبکه اجتماعی در حال آزمایش است. این شرکت همچنین در حال آزمایش انواع دیگری از «کانال‌ها» است، که اساساً زیر گروه‌هایی در هر گروه فیس‌بوک هستند، جایی که اعضا می‌توانند در مورد موضوعات خاص بحث کنند. کانال‌های چت اجتماعی وجود دارد که رشته‌های پیام گروهی را پیرامون موضوعات مرتبط با یک گروه خاص سازماندهی می‌کنند. و همچنین کانال های فید انجمن که فضاهای موضوعی در گروه هستند.

فیس‌بوک همچنین در حال آزمایش نوار کناری جدیدی است که همه گروه‌های کاربران را در برنامه خود برجسته‌تر می‌کند (و میانبرهای اختصاصی برای ایجاد کانال‌های جدید دارد). در حال حاضر، همه این ویژگی‌ها آزمایش‌هایی هستند که تنها برای زیرمجموعه‌ای کوچک از کاربران در دسترس خواهند بود، اما این شرکت قصد دارد تغییرات را به‌طور گسترده‌تری در طول زمان ارائه کند.

به‌روزرسانی‌ها در حالی ارائه می‌شوند که فیسبوک به دنبال تغییرات بزرگ‌تری برای برنامه اصلی خود است. این شرکت در حال کار بر روی طراحی مجدد گسترده‌تری است که فیدهای کاربران را بیشتر از نمودارهای اجتماعی موجود حول توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تغییر می‌دهد. در همان زمان، نوار کناری جدید برای اطمینان از این است که پس از تغییر فید اصلی برنامه، Groups برجسته و به راحتی قابل دسترسی هستند.

اشتراک گذاری