امروز:1 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک به کارمندان دو روز فرصت می‌دهد تا به توئیتر سخت کوش متعهد شوند یا شغل خود را از دست بدهند

توییتر ممکن است کارکنان بیشتری را در پی اخراج های گسترده که نیروی کارش را به نصف کاهش داد و مدت کوتاهی پس از اخراج مهندسانی که علنا ​​مالک جدیدش را فراخواندند، از دست بدهد. به گزارش واشنگتن پست، ایلان ماسک به کارکنان باقی مانده اولتیماتوم داد و از آنها خواست تا به یک توییتر «بسیار سخت‌کوش» متعهد شوند. او در ایمیلی که به یک فرم آنلاین پیوند دارد، نوشت: «اگر مطمئن هستید که می‌خواهید بخشی از توییتر جدید باشید، لطفاً روی پیوند زیر «بله» کلیک کنید.

بنابراین یک توییتر «بسیار سخت‌کوش» به چه معناست؟ این گزارش دقیقاً به جزئیات انتظارات ماسک پرداخته است، اما ظاهراً مدیر اجرایی گفته است که این به معنای “ساعت های طولانی کار با شدت بالا” است. وی افزود: تنها عملکرد استثنایی به منزله نمره قبولی خواهد بود. کاملاً مشخص نیست که آیا این حرکت برای کارگران کشورهایی که قوانین کار سختگیرانه دارند قانونی است یا خیر. بدون در نظر گرفتن این ایمیل، کسانی که فرم را تا ساعت 17 شرقی روز پنجشنبه 17 نوامبر امضا نکنند، آزاد خواهند شد و سه ماه حقوق پایان کار دریافت خواهند کرد.

علاوه بر گزارش در مورد ایمیل ماسک، The Post اعلام کرد که توییتر در چند هفته آینده یک آزمایش پس از مرگ را در مورد راه اندازی اشتراک آبی 8 دلاری خود انجام خواهد داد تا بفهمد چرا و چگونه به هجوم افراد جعل هویت منجر شده است. . اگر به خاطر داشته باشید، اوضاع به قدری بد شد که توییتر مجبور شد سرویس اشتراک خود را که تأیید فوری ارائه می‌داد و از این رو به حساب‌های جعلی مشروعیت می‌بخشد، تعلیق کند. ماسک به تازگی اعلام کرده بود که این شرکت بازگشت تأیید Blue را به 29 نوامبر به عقب می اندازد تا مطمئن شود که “راک جامد” است.

پست همچنین اطلاعات و داده‌های داخلی را مشاهده کرد که توسط یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار جمع‌آوری شده بود که نشان می‌داد تا زمانی که وب‌سایت اشتراک‌ها را متوقف کرد، توییتر آبی تنها حدود 150000 کاربر داشت. این بخش کوچکی از 238 میلیون کاربر فعال روزانه است که توییتر گفته است در سه ماهه دوم سال 2022 داشته است و تنها 14.4 میلیون دلار درآمد سالانه خواهد داشت.

علاوه بر این، اشتراک آبی جدید می تواند به طور بالقوه بر درآمد تبلیغات وب سایت تأثیر بگذارد. توییتر 79 درصد از درآمد تبلیغاتی خود را در ایالات متحده تنها از 10 درصد از با ارزش ترین کاربران خود به دست آورده است و 1 درصد برتر درآمد ماهانه 40 دلار از این وب سایت دارند. آنها همچنین کسانی هستند که به احتمال زیاد برای اشتراک هزینه پرداخت می کنند، به این معنی که آنها مجبورند تبلیغات کمتری را به عنوان یکی از مزایایی که برای آن پرداخت می کنند ببینند.

اشتراک گذاری