امروز:8 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک به شرکت‌هایی که تبلیغات را از X برداشته اند، پاسخ داد: «به درک بروید!»

ایلان ماسک، در مواجهه با این واقعیت که یک X در حال حاضر از نظر مالی ناپایدار می‌تواند 75 میلیون دلار دیگر از درآمد تبلیغاتی خود را به دنبال تقویت نظریه توطئه یهودستیزی از دست بدهد، پیام جدیدی برای تبلیغ‌کنندگانی دارد که از این پلتفرم کنار می‌روند: به درک بروید!

ماسک این احساس را چندین بار در طول حضور در رویداد DealBook نیویورک تایمز تکرار کرد. ماسک گفت: «تبلیغ نکنید. «اگر کسی قصد دارد با تبلیغات از من باج خواهی کند، با پول از من باج خواهی کند؟ برو به درک! روشنه؟ امیدوارم اینطور باشد.»
ماسک در اشاره ای آشکار به باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، که اوایل روز در همان رویداد حاضر شد و در مورد تصمیم شرکت برای انتشار تبلیغات پس از توییت ماسک در اوایل ماه جاری صحبت کرد، افزود: «هی باب». به گزارش Variety، ایگر گفت که ارتباط دیزنی با X “لزوما برای ما مثبت نیست”.

در حالی که ماسک دوباره یهودی ستیز بودن را انکار کرد، اما از درگیر شدن با توییتی که منجر به فرار دیگری از تبلیغ کنندگان از X شد، ابراز تاسف کرد. ماسک در مورد این پست، در Variety گفت.

X فوراً به درخواست نظر پاسخ نداد. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر که گزارش می دهد مدیر تبلیغات سابق در جریان تاج و مرج ماسک، لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، در ردیف اول این اظهارات قرار داشت.

اشتراک گذاری