امروز:14 اردیبهشت 1403

ابزارهای پروفایل جدید TikTok فقط برای نوازندگان است

TikTok حساب Artist را معرفی کرده است که به نوازندگان جدید راه‌های جدیدی برای مدیریت پروفایل خود به روش‌هایی ارائه می‌کند که قابلیت کشف را افزایش می‌دهد. مجموعه ابزارهای جدید فقط برای ستارگان در حال ظهور در نظر گرفته نشده است: نمادهای پاپ تثبیت شده همچنین می توانند یک برچسب هنرمند به نمایه های خود اضافه کنند و به موسیقی خود برگه خود را در کنار ویدیوها، لایک ها و محتوای بازنشر شده خود بدهند.

TikTok می گوید برای واجد شرایط بودن برای برچسب هنرمند، حداقل به چهار صدا یا آهنگ بارگذاری شده در برنامه نیاز دارید. هنرمندان همچنین می توانند یکی از آهنگ های خود را پین کنند تا ابتدا در برگه موسیقی ظاهر شود. اگر یک نوازنده محتوای جدید را رها کند، برنامه آهنگ‌ها را تا 14 روز قبل و تا 30 روز پس از پخش آن به‌عنوان «جدید» برچسب‌گذاری می‌کند. هر آهنگ جدید به طور خودکار به برگه موسیقی پروفایل اضافه می شود.

TikTok می گوید بیش از 70000 هنرمند در حال حاضر از ابزارهای جدید استفاده می کنند. این برنامه ثابت کرده است که به لطف سرعت برق آسای رقص و روندهای ویدئویی سبک زندگی، بستری برای پخش محتوا برای هنرمندان جدید و سازندگان موسیقی شناخته شده است. تأثیر TikTok بر صنعت موسیقی به قدری گسترده بوده است که حتی پخش‌کننده‌هایی مانند Spotify به دنبال آزمایش فیدهای کشف موسیقی برای اولین بار در ویدیو هستند.

اشتراک گذاری