امروز:8 اردیبهشت 1403

ویدئو: تریلر Grand Theft Auto 6 زودتر منتشر شد، اما این بازی تا سال 2025 منتشر نخواهد شد

راک‌استار تریلر بازی Grand Theft Auto VI، بازی بعدی مجموعه بازی‌های ویدیویی پرفروش را یک روز زودتر از حد انتظار منتشر کرد. متأسفانه برای اجرای آن باید حداقل تا زمانی در سال 2025 صبر کنید.

از زمانی که Rockstar Games Grand Theft Auto V را منتشر کرد، یک دهه می‌گذرد. در حالی که طرفداران بیش از حد توانسته‌اند خود را با GTA Online و چند نسخه مجدد مشغول نگه دارند، آنها صبورانه (یا بی‌صبرانه) منتظر اکشن‌های تک‌نفره بیشتری هستند. . اکنون انتظار پایانی نظری دارد و Rockstar اولین نگاه رسمی به بازی و یک پنجره انتشار در سال 2025 را فاش کرد.

همانطور که توسط یک تصویر تیزر اخیر، درز و شایعات مختلف نشان می دهد، GTA VI در Leonida، برداشت Rockstar در فلوریدا، و عمدتاً بر روی Vice City، جایگاه این سری برای میامی متمرکز خواهد شد. با توجه به اینکه این تریلر دارای حجم زیادی از پخش زنده به سبک اینستاگرام است، به نظر می رسد GTA VI یک بازی معاصر باشد، نه یک بازی در دهه 80 مانند Grand Theft Auto: Vice City در سال 2002. با این حال، باید دید که آیا این جریان‌ها یک مکانیک یکپارچه بازی، ابزاری صرفاً روایی هستند یا فقط یک انتخاب زیبایی‌شناختی برای تریلر هستند.

همچنین به نظر می رسد که بازی دارای یک شخصیت زن قابل بازی، لوسیا، برای اولین بار در تجسم مدرن فرنچایز خواهد بود، همانطور که شایعات پیش بینی می کردند. از دیگر نکات برجسته این تریلر می توان به پارک ملی باتلاقی اورگلیدز فلوریدا، یک قایق هوایی، برخی از حیات وحش و البته یک باشگاه استریپ اشاره کرد.

جزئیاتی در مورد داستان گسترده تر GTA VI وجود ندارد، غیر از اینکه لوسیا در زندان است، احتمالاً در ابتدای بازی. اما نکات اجمالی زیادی از نوع شیطنت هایی وجود دارد که می توانید به آن ها بپردازید، از جمله سرقت های معمولی و تعقیب و گریز ماشین. همچنین عکس کوتاهی از یک تمساح در حال سرگردانی در فروشگاه پمپ بنزین وجود دارد – غریزه غریزی می گوید ممکن است شخصیت شما پشت آن باشد. متأسفانه بیش از یک سال طول می کشد تا مطمئن شویم.

اشتراک گذاری