امروز:11 اردیبهشت 1403

مایکروسافت Copilot را با GPT-4 Turbo و DALL-E 3 OpenAI ارتقا داده است

سال به پایان می رسد، اما هنوز زمان زیادی برای اخبار بیشتر در زمینه هوش مصنوعی وجود دارد. مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که چت ربات هوش مصنوعی Copilot خود با آخرین مدل OpenAI، GPT-4 Turbo، و تولید کننده تصویر DALL-E 3، از جمله ارتقاءهای دیگر، ادغام می شود. این باید به طور چشمگیری عملکرد کلی سرویس را بهبود بخشد، درست در زمان یک سالگی/تولد آن. صبر کنید، آیا چت ربات های هوش مصنوعی تولد دارند؟

اول از همه، آخرین و بهترین مدل زبان بزرگ OpenAI وجود دارد. ادغام GPT-4 Turbo به کاربران Copilot این امکان را می‌دهد تا با کارهای پیچیده‌ای که باعث می‌شود تکرارهای قبلی نرم‌افزار به جنون تبدیل شوند، مقابله کنند. نسل گذشته فقط 50 صفحه متن را به عنوان ورودی داده مجاز می کرد، در حالی که GPT-4 Turbo حداکثر 300 صفحه را می پذیرد. نتیجه نهایی؟ پاسخ های معنی دار تر به پرس و جوها. ادغام در حال حاضر توسط کاربران منتخب در حال آزمایش است و در چند هفته آینده در دسترس خواهد بود.

همچنین با جدیدترین مدل DALL-E 3 ادغام شده است. این چت بات تصاویری با کیفیت بالاتر از همیشه تولید می کند و مهمتر از آن، دقت بیشتری را در نظر می گیرد. به عبارت دیگر، تصویر باید اغلب با درخواست مطابقت داشته باشد. این ابزار در حال حاضر برای کاربران Copilot در دسترس است و می توانید آن را در اینجا بررسی کنید.

ویژگی های بیشتری برای یک Copilot در نزدیکی شما وجود دارد. ابزار Inline Compose اکنون شامل یک منوی بازنویسی است که به شما امکان می‌دهد بلوکی از متن را انتخاب کنید، سپس ربات آن را برای شما بازنویسی می‌کند. این نباید مطلقاً هیچ مشکلی در مدارس ایجاد کند (این کنایه بود). این ابزار در آینده ای نزدیک در اختیار همه کاربران اج قرار می گیرد.

کدنویس ها نیز با مجموعه ای از ویژگی های جدید به نام مفسر کد. مایکروسافت در اینجا نسبتاً به جزئیات علاقه ندارد، اما می‌گوید که کاربران را قادر می‌سازد تا کارهای پیچیده‌ای مانند «تجزیه و تحلیل داده‌ها، تجسم، ریاضیات» و البته کدنویسی انواع باغ را انجام دهند. Code Interpreter در حال حاضر در مرحله بتا است و برای آینده نزدیک برنامه ریزی شده است تا نسخه گسترده ای از آن منتشر شود.

در نهایت، جستجوی Bing با GPT-4 ارتقا یافته است. این باید امکان جستجوی گسترده برای موضوعات پیچیده، با نتایج بهینه را فراهم کند. مایکروسافت در یک پست وبلاگی نحوه عملکرد این ارتقا را توضیح داد. به طور خلاصه، چندین گونه از پرس و جو را به طور همزمان جستجو می کند و به طور خودکار اطلاعات بی فایده را حذف می کند.

اشتراک گذاری