امروز:10 اردیبهشت 1403

خاصیت ضدآب اسمارت فون M4 Aqua سونی در ماشین لباسشویی آزمایش شد

شرکت سونی هر 6 ماه یک پرچمدار اصلی معرفی می کند ولی امسال روی یک گوشی میان رده تمرکز کرده است . اسمارت فون خوش نام 2015 سونی با نام Xperia M4 aqua علاوه بر قیمت مناسب ، مشخصات خوبی نیز دارد . مشخصه ای که سونی روی آن تمرکز زیادی کرده است ضدآب بودن آن است . این اسمارت فون هم مانند تمام گوشی های دیگر سونی ضدآب است و اکنون این گوشی در ماشین لباسشویی مورد تست قرار گرفته است .

سخت افزار این اسمارت فون نسبت به گوشی های سری M سونی تغییرات زیادی داشته است . یکی از نقاط قوت این اسمارت فون نمایشگر با رزولوشن اچ دی و تراکم 293 پیکسل در هر اینچ آن است . در این اسمارت فون از تکنولوژی IPS استفاده شده است و صفحه نمایش تصویر واضحی را نشان می دهد . در این گوشی از پردازنده چیپست اسنپ دراگون 615 با معماری 64 بیتی استفاده شده است . علاوه بر پردازنده ، رم 2 گیگابایتی نیز از نقاط قوت این اسمارت فون نسبت به مدل M2 Aqua می باشد . این گوشی صفحه نمایش 5 اینچی دارد و با وزن 136 گرم حمل راحتی دارد و ابعاد و ضخامت خوبی نیز دارد .

xperia-m4-aqua-and-c4-620x330

 

اسمارت فون M4 Aqua با حافظه 8 و 16 گیگابایتی در دو نسخه به دست کاربران می رسد . دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی است ، دوربین سلفی آن رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارد. این گوشی در 4 رنگ نقره ای ، سفید ، مشکی و صورتی ارائه می شود و از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد .

این گوشی مانند تولیدات قبلی شرکت سونی ضدآب  است و گواهینامه IP68 ,IP67 دارد . برای تست ضدآب بودن آن ، این گوشی در ماشین لباسشویی انداخته شده است .شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی تان در جیب شلوارتان مانده و در ماشین لباسشویی انداخته باشید ، در مواقع پیش بسیار نگران بودید که گوشی تان صدمه ببیند اما حالا این اسمارت فون سونی این مشکل را پیش بینی کرده و با  خاصیت ضدآب بودن در ماشین لباسشویی هیچ صدمه ای به آن وارد نمی شود .

ویدئوی زیر خاصیت ضدآب بودن سونی M4 Aqua در ماشین لباسشویی را نشان می دهد …

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم