امروز:31 فروردین 1403

مشکلات گوشی ال جی G4 با آپدیت جدید حل می شود

چندی پیش اسمارت فون جدید ال جی با نام G4 به بازار عرضه شد و حالا این گوشی ال جی یک بروز رسانی از طریق OTA دریافت کرده و مشکلاتش برطرف خواهد شد . با آریامونز همراه باشید …

اسمارت فون G4 با اجرای اپلیکیشن خیلی داغ می شود و عملکرد صفحه نمایش لمسی اش نیز مشکل داشت و در بعضی مواقع با لمس کردن عکس العملی نشان نمی دهد . شرکت ال جی قصد دارد این مشکلات را در آپدیت جدید گوشی برطرف کند و حالا اگر یک برچسب صفحه نمایش ضخیم روی نمایشگر بچسبانید ، حساسیت تاچ گوشی کمتر نخواهد شد .

شرکت ال جی با این آپدیت جدید قابلیتی به نام Pin App به این گوشی اضافه کرده که با این قابلیت می توانید یک برنامه را اجرا کنید و گوشی را به دست دیگرتان بدهید و با این کار نمی توانید از این آپ خارج شوید .

این قابلیت پیش از این در اسمارت فون گلکسی S6 به کار رفته بود .

با این آپدیت گوشی ال جی G4 در زیر نور آفتاب کیفیت صفحه نمایش بهتری دارد و خوانایی آن نیز افزایش می یابد .با این به روز رسانی آیکون های گوشی مجدد طراحی شده اند.

تغییراتی که با آپدیت جدید G4 روی این گوشی اعمال شده است را در تصویر زیر مشاهده کنید …

2

1

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم