امروز:10 فروردین 1403

یخچال MoodUP ال‌جی با درهای LED با تغییر رنگ و بلندگوی داخلی عرضه می‌شود

IFA 2022 (پاسخ اروپا به CES) از فردا آغاز می‌شود، بنابراین می‌دانید که چه معنایی دارد – برخی از لوازم خانگی جدید و محصولات خانگی. ال‌جی کار خود را با یخچال MoodUP آغاز می‌کند که دارای پنل‌های درب LED با تغییر رنگ است و چیزی کاملاً متفاوت از فلز سفید یا برس خورده معمولی برای آشپزخانه شما ارائه می‌دهد.

با استفاده از برنامه ThinkQ ال‌جی یا ضربه زدن روی در، می‌توانید از بین ۲۲ رنگ برای پانل درب بالایی و ۱۹ رنگ برای درب پایینی انتخاب کنید. یا می‌توانید به آن اجازه دهید تم‌های رنگی مختلفی مانند «فصل»، «مکان»، «حال و هوا» و «پاپ» را انتخاب کند که نشان‌دهنده چیزهایی مانند رنگ‌های طبیعت یا «احساس رفاه از طریق استفاده از رنگ‌های ملایم و آرامش‌بخش، ال جی نوشت.

اگر در را برای مدت طولانی باز بگذارید، یا وقتی کسی نزدیک می شود، پانل ها مکرراً چشمک می زنند. درب فریزر همچنین در شب روشن‌تر می‌درخشد تا به افراد خوراکی نیمه‌شب کمک کند در را پیدا کرده و باز کنند (ال‌جی هرگز متوقف نشوید). با خاموش شدن پنل های LED، ترکیبی از خاکستری و سفید را برای ظاهری سنتی تر ارائه می دهد.

همچنین دارای یک بلندگوی بلوتوث داخلی است که به دستگاه های تلفن همراه یا رایانه های شخصی متصل می شود. می‌توانید آن را برای پخش آهنگ‌هایی از فهرست پخش مجموعه موسیقی ال‌جی دریافت کنید که با تم رنگی مطابقت دارند، یا از پنل‌های LED بخواهید رنگ‌ها را همگام با موسیقی تغییر دهند. ایده این است که با تبدیل ظاهرا آشپزخانه خود به یک دیسکو، “حس سرزندگی و سرگرمی” را اضافه کنید.

جزئیات در مورد خود یخچال کمیاب است، اما به نظر می رسد ال جی هم مدل عریض و چهار در دارد و هم نسخه معمولی تک در با دو محفظه فریزر. به نظر می رسد تصویر بالا هر دو مدل را در کنار هم نشان می دهد.

همچنین قابلیت تشخیص صدا ارتقا یافته را همراه با اتصال WiFi و بلوتوث ارائه می دهد. به نظر می رسد چندین عکس روابط عمومی، فناوری دوربین/نمایشگر “InstaView” این شرکت را نیز نشان می دهد، اما ال جی در انتشار خبری به این موضوع اشاره نکرده است. هیچ صحبتی در مورد قیمت وجود ندارد، اما ال‌جی یخچال‌های “Dios Object Collection MoodUP” را از فردا در نمایشگاه IFA 2022 در برلین به نمایش می‌گذارد.

اشتراک گذاری