امروز:1 اردیبهشت 1403

OLED Flex ال‌جی یک پنل تخت و منحنی با هم در یک تلوزیون است

چند روز پیش، Corsair یک صفحه نمایش 45 اینچی به نام Xeneon Flex با پنل ساخت ال جی معرفی کرد که می توانید آن را خم کنید تا بین صفحه تخت و منحنی جابجا شوید. به نظر می رسد ال جی نیز یک مدل مانیتور قابل خم شدن خود را توسعه داده است. این شرکت کره ای به تازگی از ال جی OLED Flex یا LX3 رونمایی کرده است، یک صفحه نمایش 42 اینچی که می توانید به صورت دستی آن را تنظیم کنید تا به انحنای 900R برسد. لازم به ذکر است که Corsair دارای حداکثر انحنای 800R است و عدد کوچکتر به معنای برجسته تر بودن منحنی مانیتور است.

با استفاده از یک دکمه اختصاصی روی کنترل از راه دور و انتخاب یکی از دو هدیه موجود، می توانید به سرعت انحنای Flex را تنظیم کنید. اما شما همچنین می توانید درجه انحنای آن را به صورت دستی در پنج درصد افزایش دهید و بیش از 20 سطح منحنی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، می توانید مانیتور را به سمت خود یا از خود کج کنید و ارتفاع پایه آن را 140 میلی متر تنظیم کنید.

LX3 از فناوری OLED بدون نور پس زمینه و خود روشن این شرکت استفاده می کند و به گونه ای طراحی شده است که زمان پاسخگویی 0.1 میلی ثانیه و تاخیر ورودی کم داشته باشد. همچنین این قدرت را به شما می دهد که اندازه تصویر را روی صفحه تنظیم کنید، بنابراین می توانید انتخاب کنید که از کل مانیتور یا فقط بخشی از آن استفاده کنید، اگر می خواهید کل تصویر را در یک نگاه ببینید – مثلا برای بازی هایی که نیاز دارند شما باشید. از محیط خود آگاه باشید

ال‌جی همچنین به مانیتور دسترسی انحصاری به برنامه بازی جدید خود داده است، برنامه‌ای که میانبرهایی برای برنامه‌های محبوب مرتبط با بازی مانند Twitch و YouTube دارد و همه دستگاه‌های ورودی خارجی متصل شما را فهرست می‌کند. در مورد دستگاه های متصل، عملکرد سوئیچینگ هاب مدل به شما امکان می دهد به راحتی اتصال دستگاه را بین رایانه شخصی خود و مانیتور تغییر دهید. می‌توانید از میکروفون داخلی مانیتور و هر چیزی که به پورت‌های USB آن متصل است، از جمله هدست و کیبورد، استفاده کنید و سپس دکمه‌ای را فشار دهید تا از دستگاه‌های متصل به رایانه شخصی استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دو بلندگوی 40 واتی در جلو، پشتیبانی از Dolby Atmos و پشتیبانی از بازی Dolby Vision اشاره کرد.

ال جی هنوز قیمت یا تاریخ مربوط به این مدل را اعلام نکرده است، اما OLED Flex را در IFA 2022 در برلین به نمایش خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری