امروز:9 فروردین 1403

لوازم مینیمالیستی جدید ال‌جی ویژگی‌های قابل ارتقا و کنترل‌های کمتری دارند

جدیدترین لوازم ارتقا یافته ال‌جی، از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی، بسیار کمتر است. در سال 2023 رویکرد مینیمالیستی تری را با نمایه ها، رنگ ها و ظاهراً کنترل های کمتر خودنمایی می کند. در حالی که هنوز نگاهی از نزدیک به همه صفحه‌ها و دکمه‌ها نداریم، لوازم خانگی در مقایسه با مدل‌های سال‌های گذشته محدود به نظر می‌رسند. در سال‌های گذشته، ماشین لباسشویی‌ای را دیده‌ایم که ویژگی آن یک ماشین لباسشویی اضافی بود. یک خشک کن هم بود که دو در داشت. فقط به این دلیل. ال جی همچنین یک بار حتی با ایجاد ماشین لباسشویی که می تواند لباس های شما را بدون آب تمیز کند، آزمایش کرد.

لوازم خانگی امسال زبان طراحی ساده تری خواهند داشت، با آنچه که ال‌جی می‌گوید «تجربه کنترل ظریف و شفاف» است. این شرکت می گوید که جدیدترین طیف خود را ساخته است تا اطمینان حاصل کند که می تواند “با هر نوع دکوراسیون، طرح رنگ یا روند داخلی مطابقت داشته باشد.” این شرکت از مواد بازیافتی در چندین بخش ماشین استفاده می‌کند و اضافه می‌کند که آخرین لوازم آن نیز به قطعات کلی کمتر و انرژی کمتری نسبت به وسایل آشپزخانه معمولی نیاز دارند.

این با اعلامیه های این شرکت در ابتدای سال مطابقت دارد، جایی که ال جی اعلام کرد قابلیت ارتقا برای لوازم خانگی خود را ارائه می دهد. تا کنون، این شامل فیلترهای جدید برای موارد استفاده خاص و ارتقاء نرم افزار برای ارائه برنامه های شستشوی جدید برای ماشین های لباسشویی است. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد 20 مدل با ویژگی های قابل ارتقا را معرفی کند، اما تعداد آنها را تأیید نکرده است. سخت‌افزار ساده‌تر و کارآمدتر می‌تواند جایگزینی قطعات مهم‌تر مانند موتورها و عناصر گرمایشی را برای ال‌جی آسان‌تر کند تا حتی کارآمدتر یا موثرتر باشد.

با این حال، آیا دکمه های کمتر به معنای ویژگی های کمتر یا انعطاف پذیری کمتر است؟ ما هنوز نمی دانیم، اما من زیبایی شناسی ظریف تر را دوست دارم. ال‌جی خانواده لوازم خانگی جدید خود را در CES 2023 معرفی می‌کند – نمایشی که همیشه در وسایل آشپزخانه بی‌شماری در کنار جدیدترین تلویزیون‌ها، خودروهای برقی و غیره حضور دارد. این نمایش یک هفته دیگر در لاس وگاس آغاز می شود.

اشتراک گذاری