امروز:30 فروردین 1403

Google Voice اکنون تماس‌های مشکوک به اسپم را مشخص می‌کند

Google Voice فیلتر کردن هرزنامه‌هایی که سعی در تماس با شماره شما دارند را آسان‌تر کرده است. این غول فناوری اعلام کرده است که این سرویس اکنون تماس های مشکوک به هرزنامه را علامت گذاری می کند و به وضوح آنها را با یک علامت تعجب قرمز بزرگ نشان می دهد. تماس‌ها و پیام‌های هرزنامه برای سال‌ها مشکل بزرگی بوده‌اند و به این زودی‌ها از بین نمی‌روند – طبق گزارش FCC، مصرف‌کنندگان در ایالات متحده تقریباً 4 میلیارد تماس تلفنی در ماه دریافت می‌کنند و آمریکایی‌ها نزدیک به 30 میلیارد دلار به دلیل تماس‌های کلاهبرداری از دست داده‌اند. در سال 2021. گوگل می گوید این ویژگی برای کمک به محافظت از شما در برابر تماس های ناخواسته و کلاهبرداری های بالقوه مضر طراحی شده است.

برچسب جدیدی که می‌گوید «تماس‌گیرنده مشکوک به هرزنامه» نه تنها در صفحه تماس ورودی، بلکه در تاریخچه تماس نیز برای مراجعات بعدی نشان داده می‌شود. اگر تأیید کنید که تماس هرزنامه است، هر تماس بعدی از آن شماره مستقیماً به پست صوتی می‌رود و تمام ورودی‌های سابقه تماس آن به پوشه هرزنامه ارسال می‌شود. اما اگر تأیید کنید که شماره مشروع است و تماس گیرنده هرزنامه نیست، اخطار دیگر برای آن نمایش داده نخواهد شد. در اینجا برچسب روی صفحه تماس چگونه خواهد بود:


گوگل از همان هوش مصنوعی استفاده می کند که مسئول شناسایی تماس های هرزنامه در سراسر اکوسیستم خود است تا تماس گیرندگان هرزنامه را برای این ویژگی مشخص کند. ظاهراً هوش مصنوعی میلیاردها تماس هرزنامه را در ماه برای این غول فناوری فیلتر کرده است. توجه داشته باشید، برچسب جدید تنها در صورتی ظاهر می‌شود که تنظیمات فیلتر هرزنامه شما در قسمت Security خاموش باشد. اگر روشن باشد، همه تماس‌هایی که Google مشکوک به اسپم بودن آن است از همان ابتدا به پست صوتی ارسال می‌شود.

اشتراک گذاری