امروز:1 اردیبهشت 1403

تلویزیون OLED Evo الجی متمرکز بر طراحی دارای روکش متحرک است

جدیدترین تلویزیون OLED ال‌جی برای کسانی ساخته شده است که طراحی غیرمعمول را ترجیح می‌دهند و تلاش می کنند تا طراحی خاصی در منزل یا محل کارشان داشته باشند. الجی تلویزیون 65 اینچی ال جی OLED Evo خود را از نظر طراحی به صورت خاصی تولید کرده است. بر روی این تلوزیون روکشی قرار گرفته است که با کنترل می توانید ان را پایین و بالا کنید. به این صوت ظاهر منزل خود را یک دست کنید.

اگر چیزی تماشا نمی کنید و فقط می خواهید از تلویزیون به عنوان ساعت یا برای پخش موسیقی استفاده کنید – بلندگوی دستگاه دارای خروجی 80 وات است – می توانید کاور را تا نیمه پایین بیاورید و فقط بخشی از صفحه نمایش را نشان دهید. همچنین ، اگر می‌خواهید کل صفحه نمایش مشاهده کنید، می‌توانید از میان تم‌هایی که ال‌جی ارائه می‌کند، انتخاب کنید. از آنجایی که این مدل ظاهر یک اثر هنری را القا می کند، این مدل بر روی سه پایه فلزی نصب شده است و به سادگی می توان آن را آویزان کرد یا به دیوار تکیه داد. حتی روکش متحرک آن نیز شبیه بوم است، زیرا از پارچه، به‌ویژه از پارچه برند دانمارکی نساجی Kvadrat استفاده شده است.

همانطور که احتمالاً قبلاً انتظار داشتید، مجموعه اشیاء تلویزیون OLED Evo LG بسیار بیشتر از نمونه معمولی OLED Evo خود هزینه دارد. این محصول قیمت 8381 دلار آمریکا در دسترس خواهد بود و دارای سه رنگ پوشش کوادرات خواهد بود: بژ، چوب قرمز و سبز. مشتریان همچنین در صورت تمایل می توانند روکش های اضافی خریداری کنند، بنابراین می توانند آن را مطابق با طرح رنگ فعلی فضای خود تغییر دهند.

اشتراک گذاری