امروز:10 فروردین 1403

مشخصات فنی گوشی LG G Pro 3 منتشر شد

اخیرا شایعاتی در مورد اینکه ال جی قرار است گوشی جدیدی با نام LG G Pro 3 تولید کند، منتشر شده است و به تازگی نیز اخباری از مشخصات فنی این پرچمدار جدید کمپانی ال جی ،به گوش می رسد.

به گفته این منابع خبری قرار است تا پایان سال میلادی این کمپانی از فبلت جدیدش یعنی LG G Pro 3 رونمایی کند و مشخصاتی در اینباره در اختیارمان قرار داده اند که به شرح زیر می باشد.

طبق این گزارشات ،این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت تصویر بسیار بالا بوده که همچنین خبرها مدعی هستند که این نمایشگر از چگالی 490 پیکسلی برخوردار است. در مورد سخت افزار های دیگر گوشی نیز این احتمال نیز وجود دارد که از پردازنده اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت نیز حافظه داخلی در این گوشی استفاده شود.

همچنین این فبلت قرار است از دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره مند شود. نکته قابل توجه برای این گوشی نیز مجهز بودن به سنسور شناسایی اثر انگشت می باشد. سیستم عامل آن نیز از آخرین برزورسانی اندروید5.1 استفاده می شود.

با این مشخصات می توان گفت که این کمپانی در حال آماده شدن برای ساختی فبلتی بدون نقص می باشد و با این محصول می تواند فروش بالایی در بازار را اذان خود کند. قیمتی که برای LG G Pro 3 در نظر گرفته شده است، احتمالا 790 دلار خواهد بود.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.