امروز:9 فروردین 1403

نتفلیکس قصد دارد در سال جاری تقریباً 40 عنوان دیگر را به مجموعه بازی های موبایل خود اضافه کند

نتفلیکس قصد ندارد به زودی جاه طلبی های بازی خود را کند کند، زیرا می خواهد مطمئن شود که حداقل یک بازی دارد که هر یک از بیش از 230 میلیون مشترکش بتوانند از آن لذت ببرند. کتابخانه بازی‌های موبایلی این شرکت اکنون دارای 55 عنوان است که اخیراً به بازی‌های Valiant Hearts: Coming Home و Highwater به طرز طلسم‌آمیزی دیستوپیایی اضافه شده است. در سال 2023 چیزهای بیشتری در راه است، زیرا نتفلیکس قصد دارد حدود 40 بازی دیگر را در طول سال اضافه کند.

این شرکت تعدادی از این عناوین را فاش کرده است، از جمله شهرساز معکوس Terra Nil (28 مارس) و Paper Trail، که شما را می‌بیند که قسمت‌هایی از جهان را تا می‌کنید تا معماها را حل کنید. نتفلیکس همچنین برای سه بازی انحصاری با یوبی سافت قرارداد بسته است. دومین مورد، به دنبال Valiant Hearts: Coming Home، در تاریخ 18 آوریل در قالب Mighty Quest: Rogue Palace وارد بازار خواهد شد. این یک داستان سرکش است که در همان دنیای The Mighty Quest for Epic Loot قرار دارد. گفته می شود که فرمول بهبود یافته، داستان عمیق تر و گیم پلی پیچیده تر دارد.


همچنین در راه اواخر امسال، ادامه یکی از پربازیگرترین بازی‌های نتفلیکس تا به امروز، Too Hot to Handle: Love is a Game است که بر اساس نمایش واقعی واقعیت بسیار داغ، Too Hot to Handle ساخته شده است. نتفلیکس می‌گوید کاهش محتوای هفتگی باعث بازگشت بازیکنان شده است و در حال همکاری با توسعه‌دهنده Nanobit برای پیگیری است.

با نگاهی به آینده، مجموعه Monument Valley به نتفلیکس گیمز می آید. Monument Valley و Monument Valley 2 در سال 2024 بدون هزینه اضافی در اختیار مشترکین نتفلیکس قرار خواهند گرفت.


نسخه هایی از عناوین پازل کلاسیک موبایل در حال حاضر در Apple Arcade موجود است. یکی از سخنگویان نتفلیکس به Engadget گفت که این بازی ها باید پس از سال آینده در سرویس های دیگر باقی بمانند. در همین حال، سازنده Ustwo (که پشت سری Desta: The Memories Between سال گذشته است که در نتفلیکس نیز موجود است) اشاره کرده است که بازی دیگری Monument Valley به عنوان بخشی از قرارداد نتفلیکس در راه است.

همچنین یک بازی بر اساس یک IP اعلام نشده آینده نتفلیکس در راه است. توسعه دهنده Vainglory Super Evil Megacorp در حال کار بر روی عنوان انحصاری است که می گوید بر اساس تخصص استودیو در مبارزات تیمی است. می توانید انتظار داشته باشید که در اواخر سال جاری درباره این پروژه اطلاعات بیشتری کسب کنید. Leanne Loombe، معاون بازی‌های خارجی نتفلیکس اخیراً به خبرنگاران گفت که این بازی بخشی از یک “شرط بزرگ” و یک “بازی انتقالی” برای این شرکت است.

در مجموع، نتفلیکس 70 بازی در حال ساخت با شرکای خود دارد و 16 بازی در استودیو داخلی خود در دست ساخت است. اکثر بازی‌هایی که تیم‌های نتفلیکس می‌سازند هنوز در مراحل اولیه هستند، اگرچه Oxenfree II: Lost Signals استودیوی Night School قرار است اواخر امسال عرضه شود. نتفلیکس قول داده است که هر ماه بازی‌های جدیدی را برای بقیه سال ۲۰۲۳ منتشر کند، از جمله «عزیزان مستقل، بازی‌های برنده جایزه، بازی‌های RPG، ماجراجویی‌های روایی [و] بازی‌های پازل».

لومبه گفت از زمانی که نتفلیکس شروع به ارائه بازی در سال 2021 کرد، متوجه شد که بازیکنان تا حد زیادی به سه نوع تجربه جذب می شوند: عناوین قابل تشخیص از جاهای دیگر، مانند Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge و Immortality. آنهایی که بازی روزانه را تشویق می کنند، از جمله بازی یک نفره و بافتنی. و بازی‌های مبتنی بر نمایش‌ها و فیلم‌های خودش، مانند Stranger Things.

با توجه به طراحی های نتفلیکس برای تبدیل شدن به یک ناشر بازی در سطح جهانی، امیدوارم که به طور انحصاری روی این حوزه ها تمرکز نکند. در هر صورت، شروع قدرتمندی دارد. به عنوان مثال، Poinpy، یک پلتفرمر عمودی که به طور منظم در هیچ یک از این سه دسته قرار نمی گیرد، بازی مورد علاقه من در سال 2022 بود.

نتفلیکس گفته است که به دنبال بازی های ابری است، بنابراین ممکن است در نهایت بتوانید کتابخانه آن را روی رایانه ها، تلویزیون های هوشمند و حتی کنسول ها بازی کنید. اما تمرکز آن در درجه اول بر روی موبایل است. حصول اطمینان از اینکه افراد بیشتر از اینکه می توانند بازی های عالی را به عنوان بخشی از اشتراک خود بازی کنند، برای برنامه رشد Netflix Games نیز کلید خواهد بود.

اشتراک گذاری