امروز:8 اردیبهشت 1403

آخرین تریلر نتفلیکس با نام The Witcher: Blood Origin ظاهر یک بارد خاص را مسخره می کند

نتفلیکس تریلر جدیدی از بازی The Witcher: Blood Origin را با آخرین اسپین آف فرنچایز Witcher که قرار است در 25 دسامبر منتشر شود، به اشتراک گذاشته است. این کلیپ تقریباً دو دقیقه‌ای در تیزری که شرکت ماه گذشته آپلود کرده بود، گسترش می‌یابد. پس از اینکه بیشتر مطالب تبلیغاتی گذشته نتفلیکس برای Blood Origin روی شخصیت میشل یوه، اسکیان متمرکز شده بود، آخرین تریلر به بازیگران همبازی او، از جمله سوفیا براون و لارنس اوفوارین، فرصتی برای درخشش می دهد. احتمالاً شما را متعجب نخواهد کرد که متوجه شوید همه آنها به روش خود بد هستند.

Blood Origin که حدود 1200 سال قبل از داستان Geralt و Ciri می گذرد، قول می دهد که به طرفداران بینش بیشتری در مورد خلقت اولین ویچر بدهد. باید تا آخر کلیپ را تماشا کنید تا نگاهی اجمالی به جاسکیر (جوی باتی) داشته باشید. به نظر می رسد که بارد مورد علاقه همه در کنار مینی درایور برای جاودانه ساختن کارهای گروه الف های Scian کار خواهد کرد. زمانی که درایور در ماه سپتامبر اعلام کرد که به فرنچایز The Witcher می‌پیوندد، او گفت که شخصیت او نقشی محوری در ارتباط بین گذشته Blood Origin و آینده The Witcher ایفا خواهد کرد.

Blood Origin در یک دوره عدم قطعیت برای The Witcher از نتفلیکس منتشر شد. این شرکت اخیرا اعلام کرد که هنری کاویل برای بازی در نقش Geralt of Rivia پس از فصل سوم سریال باز نخواهد گشت. لیام همسورث این سریال را به پیش خواهد برد.

اشتراک گذاری