امروز:8 اردیبهشت 1403

پچ جدید بازی «پروتکل Callisto» تلاش می‌کند تا مشکلات عملکرد رایانه شخصی را برطرف کند

یک روز پس از انتشار The Callisto Protocol برای بررسی های متفاوت، توسعه دهنده Striking Distance Studios در حال انتشار یک پچ برای رفع مشکلات لکنت نسخه PC است. استودیو قول داد که رفع فوری “عملکرد را بهبود بخشد” و اضافه کرد که “تعدادی به روز رسانی اضافی” در راه است.

از زمان انتشار آن، بازیکنان رایانه شخصی به YouTube، Reddit و دیگر انجمن‌های آنلاین مراجعه کرده‌اند تا از مشکلات عملکرد پروتکل Callisto شکایت کنند. در استیم، بازی در حال حاضر پس از نزدیک به 10000 بررسی بازیکن، امتیاز “مخلوط” را دارد و اکثر پست‌های منفی از نقص فنی بازی شکایت دارند.

Digital Foundry جزئیات مشکلات را در ویدیوی اخیر خود در مورد این بازی شرح می دهد. طبق گفته های این رسانه، پروتکل Callisto سایه بان های خود را از پیش کامپایل نمی کند. این یک نه بزرگ برای یک بازی Unreal Engine 4 بر روی رایانه شخصی است. تقریباً هر بار که پروتکل Callisto دارایی‌های جدید را معرفی می‌کند یا چیزی را برای اولین بار نشان می‌دهد، بازیکنان می‌توانند انتظار لکنت گسترده را داشته باشند، که این تأثیر در رایانه‌های شخصی با پردازنده‌های قدیمی‌تر و ضعیف‌تر بدتر است.

گفتن اینکه چقدر اولین وصله مشکل کامپایل شیدر را برطرف می کند، سخت است. برخی از کاربران توییتر یک تفاوت “بزرگ” را گزارش می دهند، اما توجه داشته باشید که مشکل به طور کامل حل نشده است. با تماشای چند ویدیوی یوتیوب که نشان می‌دهند این به‌روزرسانی چگونه بر عملکرد تأثیر می‌گذارد، همچنان می‌توانید لکنت‌های بسیار زیادی را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید The Callisto Protocol را روی رایانه شخصی بازی کنید، بهترین گزینه این است که قبل از خرید بازی صبر کنید.

اشتراک گذاری