امروز:1 اردیبهشت 1403

کلاهبردار کریپتو به دلیل حمله به سیم کارت و سرقت 22 میلیون دلار با 18 ماه زندان مواجه است

مرد جوانی به خاطر نقشش در یک کلاهبرداری رمزنگاری پرمخاطب در پشت میله‌های زندان قرار دارد. بلومبرگ گزارش می دهد که یک قاضی فدرال نیکلاس تروگلیا 25 ساله را به اتهام مشارکت در طرحی که در سال 2018 22 میلیون دلار ارز رمزنگاری شده از مشاور بلاک چین مایکل ترپین به سرقت برده بود، به 18 ماه زندان محکوم کرده است. گفته می شود که عاملان از تروگلیا خواسته اند تا تبدیل کند.

Truglia به عنوان عضوی از یک گروه جنایتکار بزرگ‌تر توصیف شده است که به شدت به تعویض سیم‌کارت یا انتقال شماره تلفن قربانیان به سیم‌کارت‌های تحت کنترل مهاجمان برای سرقت از شخصیت‌های صنعت کریپتو متکی بود. ترپین پس از تحقیقات خصوصی، یک نوجوان ایالت نیویورک را به رهبری گروه متهم کرد و با موفقیت برخی از ضررهای خود را جبران کرد. این نوجوان به تروگلیا و دو نفر دیگر به عنوان همدست اشاره کرد.

تروگلیا تنها فردی از این گروه است که به اتهامات جنایی متهم شده است، و در حال حاضر با مجازات مدنی نزدیک به 80 میلیون دلار به دلیل دخالت ادعایی خود مواجه است. به نظر می رسد حکم نسبتاً سبک تحت تأثیر اوتیسم تروگلیا بوده است، که وکیل مدافع جفری اودل ادعا کرد که درک عواقب دنیای واقعی سرقت را دشوارتر کرده است.

این با بزرگترین سرقت رمزارز در حافظه اخیر فاصله زیادی دارد. هکرها و باندهای آنلاین تحت حمایت دولت با دزدی هایی به ارزش صدها میلیون دلار از بلاک چین مرتبط شده اند. بعید به نظر می رسد که طولانی شدن حکم دیگران را منصرف کند. با این حال، این حکم از نظر تئوری این پیام را می‌فرستد که کمک به دزدان ارزهای دیجیتال هنوز یک جرم جدی است.

اشتراک گذاری