امروز:30 فروردین 1403

نتفلیکس در حال توسعه ویژگی های پخش زنده است

به گزارش ددلاین، نتفلیکس قصد دارد مجموعه‌ای از نمایش‌های بدون فیلمنامه و برنامه‌های کمدی ویژه آینده خود را به صورت زنده پخش کند. نتفلیکس به این رسانه گفت که در مراحل اولیه توسعه این قابلیت است.

ددلاین نشان می‌دهد که غول استریمینگ می‌تواند از این فناوری برای برگزاری رای‌گیری زنده برای نمایش‌های رقابتی مانند Dance 100 آینده و مجموعه‌های پخش از جشنواره سالانه Netflix Is A Joke، در میان موارد دیگر استفاده کند. این ویژگی هنوز تاریخ عرضه ای ندارد و طبق گزارش ها، تنها تیم کوچکی در شرکت در مراحل “مقدمه ای” توسعه فناوری هستند. برای نظر دادن با نتفلیکس تماس گرفتیم.

به طور جداگانه، وال استریت ژورنال در روز جمعه گزارش داد که این شرکت اخیراً دستورالعمل های فرهنگی خود را برای اضافه کردن بخش جدیدی با عنوان “بیان هنری” به روز کرده است. به طور خلاصه، این بخش به کارکنان بالقوه می‌گوید که ممکن است از آنها خواسته شود روی پروژه‌هایی کار کنند که ممکن است با ارزش‌هایشان هماهنگ نباشند.

این شرکت در سند می‌گوید: «هرکسی همه چیز را در سرویس ما دوست ندارد یا با آن موافق نیست… و ما به بینندگان اجازه می‌دهیم تصمیم بگیرند که چه چیزی برای آنها مناسب است، نه اینکه نتفلیکس هنرمندان یا صداهای خاصی را سانسور کند». بسته به نقش خود، ممکن است لازم باشد روی عناوینی که تصور می کنید مضر هستند کار کنید. اگر حمایت از محتوای ما برایتان سخت است، نتفلیکس ممکن است بهترین مکان برای شما نباشد.»

نتفلیکس به ژورنال گفت که 18 ماه گذشته را صرف بحث در مورد مسائل فرهنگی با کارمندان کرده است. این شرکت می‌گوید دستورالعمل‌های بهینه‌سازی شده را برای کمک به جویندگان کار نوشته است تا «تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری در مورد اینکه آیا نتفلیکس شرکت مناسبی برای آنها است یا خیر».

این به روز رسانی پس از آن منتشر شد که نتفلیکس با ناآرامی کارمندان به خاطر جدیدترین فیلم کمدی خود از دیو چاپل مواجه شد. بسیاری در شرکت از کمدین و The Closer به دلیل ترنس هراس بودن انتقاد کردند. واکنش نتفلیکس به این حادثه، از جمله تصمیم به اخراج کارگری که گفته می‌شود اطلاعات حساسی در مورد ویژه به اشتراک گذاشته بود، منجر به ترک خدمت کارگران شد.

اشتراک گذاری