امروز:8 اردیبهشت 1403

ظرفیت باتری Google Pixel Watch فاش شد

کمپین افشای Pixel Watch اکنون قبل از اعلام احتمالی آن در Google I/O ماه آینده کاملاً فعال است. ما قبلاً نمونه اولیه ای که “به طور تصادفی” در یک رستوران جا گذاشته بود ، در یک جعبه اما بدون شارژر مشاهده کردیم. این بسیار راحت توانست سخت افزار آینده را بدون نمایش بخشی از نرم افزار خود به دنیا نشان دهد.

سپس ساعت در سه نسخه توسط بلوتوث SIG تایید شد و امروز شایعه جدیدی اطلاعات بعدی را به ما می دهد: ظرفیت باتری. 300 میلی آمپر ساعت خواهد بود. آیا این بزرگ است؟ آیا این کوچک است؟

بیایید آن را در چارچوب قرار دهیم. پیکسل واچ که در آن رستوران فاش شد یک دستگاه 40 میلی متری است، همانطور که Galaxy Watch4 دارای باتری کوچکتر 247 میلی آمپر ساعتی است. باز هم، مشخص نیست که پیکسل واچ در چند سایز عرضه خواهد شد – در نهایت، اگر مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند دیگر (از جمله سامسونگ فوق‌الذکر) دو اندازه باشد، چه کسی می‌تواند بگوید که ظرفیت فاش شده برای کدام یک کاربرد دارد.

به هر حال، به نظر می رسد که پیکسل واچ کوچکترین سلولی در اطراف نخواهد داشت. با توجه به اینکه یک میمون بسیار درشت با ضخامت حدود 14 میلی متر است، منطقی است.

تنها جزئیات دیگری که این افشاگری برای ما به ارمغان می آورد این است که پیکسل واچ دارای اتصال سلولی خواهد بود. ما فرض می کنیم که این تنها یکی از سه مدل مختلف خواهد بود و گران ترین مدل از این دسته خواهد بود. امیدواریم باتری 300 میلی آمپر ساعتی آن نباشد، زیرا این ترکیب باعث نمی شود استقامت عالی را متصور شویم.

اشتراک گذاری