امروز:28 فروردین 1403

علت علاقه به گوشی سونی اکپسریا E4

سالانه در بازار میانه رده میلیون ها گوشی به فروش می رسد اما هیچ وقت عالم این دستگاه های میانه رده یا پایین رده که قیمت بسیار پایینی نیز به نسبت سایر گوشی ها دارند چندان گرم نیست.

به دلیل پتانسیل بالای این رنج دستگاه ها، اکثر شرکت ها سعی می کنند در این رده یک یا چند دستگاه شایسته با قیمتی مناسب ارایه کنند تا افراد را وارد اکوسیستم خود کنند و اگر روزی قرار بود مصرف کننده یک پرچمدار بخرد، در همین اکوسیستم باقی بماند. یکی ازجدیدترین میانه رده  ها سونی  اکسپریا  E4 است.

سونی سری اکسپریا E4 را برای سری میانه رو به پایین خود در نظر گرفته است. در این خانواده می توان Xperia E1 ، Xperia E3 و Xperia E4 را دید. نسل های قبلی این خانواده مثل Xperia E1 به دلیل برخی مشکلات مثل گپ (فاصله) بین نمایشگر و محافظ یا کیفیت پایین عملکرد دستگاه، مورد استقبال چندانی قرار نگرفت. Xperia E3 دستگاه میانه رده‌ای است که همراه با سری Xperia Z3 معرفی شد و می توان آن را دستگاه بهتری نسبت به E1 دانست. با فاصله کم و در حدود 6 ماه سونی تصمیم به به روزرسانی این سری گرفته است و حاصل آن را می توان در Xperia E4 و زیر مدل های آن یعنی مدل دو سیم و مدل 4G آن دانست. در این بازار مهمترین عامل انتخاب دستگاه مشخصات روی کا و به عبارتی اعداد است و قیمت پایین برای خریداران اهمیت زیادی دارد.

اشتراک گذاری