امروز:13 اردیبهشت 1403

شکایت یار، سایت دریافت شکایت های شما از برندها

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که از سرعت اینترنت و قطع مداوم آن به ستوه امده باشید اماچاره کار را ندانید. در این زمینه سایت  شکایت‌یار به شما کمک می‌کند تا از شرکت هایی که از آن اینترنت خریداری کرده اید، شکایت کنید. علاوه بر اینترنت ممکن است نسبت به سایر محصولات یک شرکت احساس نارضایتی داشته باشید. در این سایت شما پاسخ خود در دریافت می کنی به عبارتی بطور مستقیم با مدیر سایت ارتباط برقرار می کنید. این خدمات که به تازگی وارد دنیای اینترنت شده، ایده  جمعی از سردبیران موسسه همشهری هستندو این سایت با هدف ایجاد رسانه قوی و پرترافیکی است که کاربران بتوانند از طریق آن شکایت خود را نسبت به مشکلات و نقص خدمات و محصولات شرکتهای مختلف منعکس کنند و به گوش مدیران شرکت‌ها و از آن مهمتر، سایرین برسانند. ShekayatYar   در این سایت علاوه بر ابراز نارضایتی از  شرکت های فروش اینترنت می توان از سایر برندها و شرکت ها از جمله  از برندهای صنایع غذایی گرفته تا ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت و موبایل، از شرکت‌های هواپیمایی و موسسه‌های گردشگری تا شرکت‌های گارانتی موبایل و لوازم خانگی شکایت کرد. امیرجلال‌الدین شوکتی، مدیر این وب سایت جدید  می‌گوید:

«شخصا به دلیل حضورم در موسسه همشهری همیشه از دوستان و آشنایان، درخواست‌هایی مبنی بر رسانه‌ای کردن این مشکلات و شکایاتشان از خدمات و محصولات شرکتهای مختلف دریافت می‌کردم. یکی بیست روز وایمکسش قطع بود و پشتیبانی شرکت، پاسخ قانع‌کننده ای برایش نداشت. یکی پروازش تاخیر داشت و از مهمترین جلسه کاری‌اش عقب مانده بود. شکایت‌یار نتیجه دریافت این شکایت‌هاست.»

وی در ادامه می‌گوید:

«ما دنبال ساخت مدیایی هستیم که در گوگل و با جستجوی نام شرکتها در حوزه‌های مختلف دیده شود و کاربران را به سمت خواندن شکایتهای هر شرکت سوق دهد و همچنین از طریق ارتباطات و کانالهایمان با روابط‌عمومی‌های مهم، پنل رسمی شرکتها را تحویلشان دهیم تا بتوانند به شکایات شرکتشان پاسخ دهند و اعتبار بیشتری بین مردم کسب کنند. من معتقدم کال سنتر پشتیبانی شرکتها، تا جایی که بتواند مشکل را حل کند عملکردش قابل قبول است اما وقتی مشکل در لحظه قابل حل نباشد تبدیل می‌شود به سنگری برای دفع توپ مشتریان ناراضی!»

شوکتی این‌طور ادامه می‌دهد که

«تعداد شکایات هر برند، نسبت کل شکایات به شکایات پاسخ داده شده، میزان رضایت کاربران از پاسخهای ارائه شده توسط شرکت‌ها،‌ میانگین سرعت پاسخگویی برندها به همراه چند فاکتور و عامل دیگر، جدول پویایی می‌سازد از بهترین برندها و شرکتها در حوزه‌های فعالیتی مختلف؛ اولین استاندارد و رده‌بندی برندهای محصولات مصرفی و شرکتهای خدماتی در ایران براساس رضایت مشتریان، و نه دیدگاه‌های نهادهای نظارتی و دخالت اشخاص و جریان‌ها. این جدول رده‌بندی به کاربر کمک می‌کند که پیش از انتخاب برندی جهت دریافت خدمات و محصولات در حوزه‌های مختلف، رتبه آن شرکت را در حوزه فعالیت و بین رقبایش بسنجد، نظرات و شکایات سایر مشتریان را مطالعه کند و بهترین شرکت را از نظر رضایت مشتریان انتخاب نماید». علاوه بر اعلام نارضایتی می توان علاقه و رضایت خود را نسبت به یک برند و یا یک شرکت عنوان کرد. این سایت علاوه بر  قبول شکایات، علایق شما را نیز در نظر گرفته و شما می توانید برند مورد علاقه تان را لایک کنید. آدرس این سایتwww.shekayatyar.com

ShekayatYar-Logo