امروز:8 اردیبهشت 1403

آیدی رسمی توییتر اکنون X@ است

توییتر ایدی رسمی خود را از @Twitter به @X تغییر داده است. اگر بخواهید به @Twitter دسترسی پیدا کنید، اکنون می گوید: “این حساب دیگر فعال نیست. برای به روز رسانی، @X را دنبال کنید.” همه توییت‌های @Twitter گذشته (یا X یا هر چیزی که اکنون نامیده می‌شوند)، از این پس در حساب @X در دسترس هستند.

این همه ماجرا نیست. سرویس اشتراک آبی توییتر اکنون در صفحه توضیحات اصلی، @XBlue (اشتراک آبی) نامیده می شود. این بدان معناست که اکثر ایدی های X née توییتر نام توییتر را حذف کرده‌اند یا آن را با X جایگزین کرده‌اند. برای مثال، @TwitterSupport، @TwitterDev و @TwitterAPI اکنون @Support، @Xdevelopers، و @API هستند.

همانطور که Techcrunch گزارش داد، توییتر دیروز ایدی @X را نداشت، زیرا در دست کاربری به نام Gene X Hwang، از یک استودیوی عکاسی/فیلمبرداری به نام Orange Photography بود. با این حال، از امروز تغییر کرد و هوانگ از یک ایدی جدید توییت کرد: «همه چیز خوب است که به خوبی پایان می‌یابد»، بنابراین امیدواریم که او به دلیل کنار گذاشتن نام به نوعی جبران شود.

X سخت تلاش کرده است تا تمام آثار نام تجاری توییتر را از بین ببرد، از جمله حذف بخشی از تابلوی توییتر در مقر خود در سانفرانسیسکو قبل از مداخله پلیس به دلیل فقدان مجوز. توییتر ممکن است هنوز مجبور باشد با مشکلات IP دست و پنجه نرم کند، زیرا مایکروسافت به مدت 20 سال مالک یک علامت تجاری X مربوط به Xbox است و متا دارای علامت تجاری دیگری است که حرف X را پوشش می دهد.

اشتراک گذاری