امروز:9 اردیبهشت 1403

میزو ۱.۵ میلیون دستگاه در ماه ژانویه فروخته است

شیائومی در بازار چین تنها نیست و کمپانی میزو هم توانست در سال 2014 موفقیت های خوبی را به دست آورد. این شرکت با تولید گجت های خوب توانسته فروش خوبی را در بازار چین به دست آورد. حال این شرکت هم مانند رقیب هم کشوری خودش به یکی از نام های معروف در عرصه بین المللی تبدیل شده است.

 

البته در مورد تلفن همراه این شرکت تنها یک تلفن هوشمند تولید کرده است که Meizu M1 نام دارد. این گوشی که یک عضو از خانواده تلفن های میان رده است با قیمت گذاری خوبی که داشت، دیروز توانست رکوردی را به ثبت برساند. میزو توانسته 100.000 عدد از گوشی هوشمند خود را تنها در یک دقیقه به فروش برساند. ثبت این رکورد توسط یک کمپانی نوپا حرف‌های زیادی برای کمپانی های نام آشنای جهانی دارد.

 

 

Meizu sales record January 2015

 

 

 

اواخر سال گذشته میلادی بود که مدیر عامل این میزو، آقای جک وانگ، اعلام کرد که تونسته‌اند تنها در یک ماه تعداد یک میلیون گوشی هوشمند بفروشند. البته رکورد جدید و جالب‌تر این شرکت توسط پروفایل آقای وانگ در شبکه اجتماعی Weibo گزارش شده است. وی گفته تنها در ماه ژانویه آن‌ها رشد بسیار زیادی را تجربه کرده‌اند و توانسته‌اند 1.5 میلیون دستگاه هوشمند به فروش برسانند.

البته کمپانی میزو باید پتانسیل‌های خود را در بازار بالارده‌ها نیز به کار گیرد و دستگاه‌هایی با کیفیت بیشتر تولید کند تا بتواند یکی از برندهای معروف و البته مقرون به صرفه این بازار تبدیل شود.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.