امروز:11 اردیبهشت 1403

مونزاپ: مارکوپولو برنامه ای که گوشی آیفون شما را به شما نشان می دهد;آیفون و آیپد

بسیار پیش آمده که گوشی خود را در گوشی ای از خانه گذاشته اما زمانی که می خواهید به بیرون بروید آن را پیدا نمی کنید و این مشکل باعث تاخیر شما می شود. اما برنامه ی جالبی که مونزاپ برای شما فراهم کرده گوشی آیفون شما و یا آیپد شما را به شما نشان می دهد. این برنامه که مخصوص ios می باشد مارکوپولو نام دارد.marco polo به شما این امکان را می دهد که با صدا زدن گوشی خود آن را بیابید. با بخش مونزاپِ آریامونز همراه باشید.

برنامه ی مارکوپولو را  Matt Wiechec طراحی کرده است. این برنامه که به مارکوپولو معروف است به گونه ای طراحی شده است که همیشه در پشت زمینه ی آی دیوایس شما فعال باشد و هر زمان که گوشی را گم کردید با صدا زدن ان، آن به شما جواب خواهد داد.

این برنامه به صورت پیشفرض به صورتی تنظیم شده که با صدا زدن “مارکو”، آی دیوایس شما “پولو” را جواب می دهد. اما کار این دستگاه به اینجا ختم نمی شود و شما می توانید برای آی دیوایس های مختلف خود صدا های مختلفی تنظیم کنید. به صورتی که شما با گفتن آن کلمه آی دیوایس را مجبور به گفتن یک کلمه دیگر می کنید. مثلا تنظیم می کنید که “کجایی” و آی دیوایس شما به شما جواب “من اینجام” را خواهد داد.

یکی از مزیت های مارکوپولو نیاز نداشتن این برنامه به اینترنت بوده و در هر شرایطی نیز کار خواهد کرد.

امیدواریم از برنامه ی مارکوپولو استفاده ی تمام را ببرید. این برنامه به صورت در اپ استور به قیمت 0.99 دلار موجود است اما شما می توان نسخه رایگان آن را از سیب اپ دریافت کنید.

app_store

marco-polo-find-your-phone-by_2