امروز:10 فروردین 1403

مونزاپ: Share Apps اشتراک گذاری برنامه‌ها بدون نیاز به فایل نصبی آن‌ها

اگر می خواهید برنامه‌های نصب شده در گوشی‌های اندرویدی خود را به اشتراک بگذارید اما فایل نصبی آن‌ها را در گوشی ندارید ، می توانید از Share Apps که برنامه ای برای اشتراک گذاری برنامه‌ها و بازی های نصب شده در گوشی هوشمند است استفاده کنید ، چرا که این اپلیکیشن امکان ارسال برنامه ها را بدون نیاز به فایل نصبی آن‌ها امکان پذیر می کند .

اکثر اپلیکیشن های ارسال برنامه در صورت وجود فایل نصبی ، شما را قادر به ارسال برنامه مورد نظر می کنند اماShare Apps اپلیکیشنی بسیار کاربردی بوده که با نصب آن بر روی گوشی های اندرویدی امکان ارسال برنامه ها بدون نیاز به فایل نصبی آن ها مهیا می شود .

در این صورت با نصب Share Apps علاوه بر امکان استفاده از قابلیت ارسال برنامه ها از نگه داشتن صدها مگابایت برنامه و بازی در گوشی خود بی نیاز می شوید .

روش کارکرد برنامه Share Apps به این صورت است که در اولین ورود، لیستی از تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی شما را به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید با انتخاب هر کدام از این برنامه‌ها، آن را از طریق گزینه‌ی Send با دوستان خود به اشتراک بگذارید. البته این برنامه به صورت خودکار از بازی یا برنامه‌ی انتخاب شده فایل پشتیبان تهیه کرده و آن را از طریق بلوتوث برای فرد مقابل ارسال خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های Share Apps ، قابلیت ارسال و به اشتراک‌گذاری فایل نصبی APK، قابلیت کپی گرفتن از فایل نصبی برنامه‌های نصب شده در حافظه SD Card، وجود بخش جستجو برای یافتن سریع اپلیکیشن مورد نظر و… می باشد .

این برنامه کاربردی به طور کاملا رایگان برای پلتفرم اندروید منتشر شده و می توانید آن را از لینک های زیر دریافت کنید .

برای دانلود اپلیکیشن Share Apps از مایکت اینجا کلیک کنید .

برای دانلود اپلیکیشن Share Apps از گوگل پلی اینجا کلیک کنید .

Web Developer and Design