امروز:7 اردیبهشت 1403

سامسونگ قصد دارد گلکسی Z Fold4 یک ترابایتی را عرضه کند

گلکسی Z Fold4 آینده سامسونگ اخیراً اطلاعات زیادی درز کرده است و امروز ما اطلاعات جدیدی در مورد آن دریافت می کنیم. طبق آخرین شایعات، این گوشی هوشمند تاشو نسخه ای با فضای ذخیره سازی عظیم 1 ترابایتی خواهد داشت.

این دو برابر حداکثر فضای ذخیره سازی در Galaxy Z Fold3 است و احتمالاً حتی کسانی را که دوست دارند محتوای دیجیتال را در دستگاه های خود ذخیره کنند نیز به خوبی پوشش می دهد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه قیمتی برای Fold4 خواهد داشت، اما برای مرجع، مدل 512 گیگابایتی Fold3 با قیمت 1899 دلار به بازار عرضه شد. اگر Fold4 512 گیگابایتی در زمان عرضه به همان قیمت باقی بماند، انتظار داشته باشید که مدل 1 ترابایتی آن حداقل 1999 دلار، اگر نه 2049 دلار یا حتی 2099 دلار قیمت داشته باشد.

مقدار ذخیره سازی مهم است زیرا Fold3 اسلات کارت microSD ندارد و جانشین آن به احتمال زیاد به آن در آن کلوب ملحق خواهد شد. بنابراین چیزی که هنگام خرید گوشی به دست می آورید بیشترین چیزی است که تا به حال خواهید داشت، به این معنی که انعطاف پذیری بیشتر در ارائه گزینه های بیشتر حرکت خوبی از جانب سامسونگ است. بدیهی است که در حال حاضر این فقط یک شایعه است، آن را خیلی جدی نگیرید.

قبلاً شنیده بودیم که Fold4 سبک‌تر از Fold3 است و از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می‌گیرد. گفته می شود روشن نگه داشتن چراغ ها یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است.

اشتراک گذاری